اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از نزدیک به یک ماه

منتخبان شورای چهارم گرد هم آمدند

بعد از گذشت نزدیک به یک ماه از برگزاری انتخابات شوراها، 11 منتخب شورای شهر اردبیل از بین 13 منتخب گرد هم آمدند و نشست غیررسمی را برگزار کردند.

منتخبان شورای چهارم گرد هم آمدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نشست که عصر امروز در محل شورای شهر اردبیل برگزار شد، 11 منتخب شورای شهر به غیر از حسین افسانه و سلامت صفری که به دلایل مختلف در این نشست غایب بودند، 13 منتخب جدید شورای چهارم در پشت اتاق‌های بسته چند ساعتی را با هم به گفت و شنود پرداختند، به طوری که به هیچ یک از خبرنگاران اجازه پوشش این نشست و مباحث مطرح شده داده نشد.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که برای اولین بار بعد از نزدیک به یک ماه از برگزاری چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا که در اردبیل برگزار شد، اعضای شورای جدید مباحثی را در مورد آغاز فعالیت دور چهارم شورا، نحوه تشکیل جلسات، ‌برگزاری انتخابات هیئت رئیسه و مباحثی در مورد شهردار آینده اردبیل رد و بدل کردند که به نظر می‌رسد، خروجی خاصی نیز نداشته است.

در روزهای اخیر مباحث و موضوعات مختلفی در مورد شورای شهر اردبیل و فعالیت دور چهارم آن به گوش می‌رسد، به طوری که در یک جبهه‌بندی جدید اعضای شورای جدید و قدیم و همچنین اعضای هشت نفره و پنج نفره در قالب تقسیم‌بندی‌های حزبی و جریانی کنار هم مباحث و موضوعات مختلفی را پیگیری می‌کنند که به یقین این مرزبندی‌ها و تقسیم‌بندی‌ها در برگزاری انتخابات هیئت رئیسه سال اول میسر است، به طوری که از بین گزینه‌ها حجت‌الاسلام سرداری، جواد زنجانی و حسین افسانه بیش از سایر گزینه‌ها برای ریاست شورا مطرح بوده و اعضای دیگر نیز دیدگاه‌های خود را در این زمینه بیان کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، البته براساس شنیده‌ها و همچنین اظهارات چند تن از منتخبان جدید شورای شهر اردبیل هرچند در این مقطع نمی‌توان در مورد هیئت رئیسه و شهردار اردبیل تصمیم‌گیری کرد، اما به نظر می‌رسد تلاش‌ها در قالب جبهه‌بندی‌های مختلف بر این است تا قبل از 12 شهریور ترکیب هیئت رئیسه مشخص شود تا در روز رأی‌‌گیری مشکلی در این ارتباط به وجود نیاید که البته اعضای جدید بیشتر تمایل دارند ساختار فعلی هیئت رئیسه اعم از رئیس شورا، نایب رئیس شورا، دبیر و سخنگو تغییر پیدا کند که باید منتظر ماند و دید دیدگاه‌ها و نظریات اعضای شورای شهر اردبیل چگونه خواهد بود.

اما راه‌یافتگان به پارلمان محلی شورای شهر مباحث اولیه را در مورد شهردار آینده اردبیل مطرح کردند که به نظر می‌رسد نظر کلی و اجماع بر ابقای صدیف بدری، شهردار فعلی اردبیل باشد که در دیدگاه‌ها و نظرات اعضای منتخب جدید نیز چنین نظری حاکم است.

انتهای پیام/62003/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول