اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد محمودآباد خبر داد

راه‌اندازی نمازخانه‌های ساحلی در محمودآباد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد محمودآباد از راه‌اندازی نمازخانه‌های ساحلی در این شهرستان خبر داد.

راه‌اندازی نمازخانه‌های ساحلی در محمودآباد

حمیدرضا کوزه‌گر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان محمودآباد با اشاره به اجرای طرح های دریا و حضور گسترده هموطنان از سراسر ایران اسلامی به مازندران بر لزوم آشنایی مسافران با فرهنگ، آداب و رسوم منطقه و در نهایت رضایت گردشگران از اجرای این برنامه‌ها با مساعدت تمامی دستگاه‌ها تأیید کرد.

وی افزود: اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی و هنری در محل طرح‌های دریا می‌تواند برای مقابله با ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی بسیار مؤثر باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد به مهم‌ترین برنامه‌های سواحل اشاره کرد و گفت: از جمله آنها اجرای جنگ شادی، نمایشگاه‌های کتاب، جشنواره‌های هنری، تبلیغات هنری و محیطی و راه‌اندازی نمازخانه‌های ساحلی است که کمک شایانی به بالابردن فرهنگ مردم در استفاده از مواهب الهی می‌کند.

وی با اشاره به فضیلت‌ها و حرمت‌های ماه مبارک رمضان یادآور شد: البته تمامی برنامه‌ها باید با محوریت ماه مبارک رمضان باشد و حرمت این ماه نیز مد نظر قرار گیرد.

به گزارش فارس، جشنواره تابستانی ساحل سالم و پارک پاک در ساحل خط آهی محمودآباد از روزهای گذشته آغاز شد و با فرارسیدن ماه مبارک رمضان موقتی پایان گرفت و پس از عید سعید فطر تا پایان تابستان ادامه دارد.

انتهای پیام/86013/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول