اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌ها، اقدامات تامینی و تربیتی آذربایجان غربی:

مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در زندان‌های آذربایجان غربی ارائه می‌شود

مدیرکل زندان‌ها، اقدامات تامینی و تربیتی آذربایجان غربی گفت: مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در زندان‌های مناطق مختلف آذربایجان غربی به مددجویان ارائه می‌شود.

مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در زندان‌های آذربایجان غربی ارائه می‌شود

جبار باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در رشته‌های مختلف در هر 13 زندان استان به مددجویان ارائه می‌شود، بنابراین به تناسب امکانات و فضای موجود، بسترهای لازم برای حرفه‌آموزی فراهم شده است.

وی آموزش را یکی از فعال‌ترین حوزه‌های این اداره کل عنوان کرد و افزود: برای همه مددجویان واجدالشرایط مهارت‌های اساسی زندگی ارائه شده، و در راستای ارائه خدمات آموزشی در زمینه‌های مختلف برای آنها گام برداشته می‌شود، تا آمادگی لازم برای برگشت به جامعه در آنها ایجاد شود.

باقری به ارائه خدمات آموزشی در زمینه‌های مختلف اعم از سوادآموزی، آموزش‌های دینی و مذهبی، فنی و حرفه‌ای در هر 13 زندان استان اشاره کرد و گفت: به تناسب امکانات و فضای موجود در این زمینه‌ها برنامه‌ریزی شده، و تلاش‌های مضاعفی از سوی مددکاران صورت می‌گیرد.

مدیرکل زندان‌ها، اقدامات تامینی و تربیتی آذربایجان غربی از مسئولان سازمان فنی و حرفه‌ای و آموزش و پرورش استان به دلیل مشارکت در طرح‌های مختلف این مجموعه تقدیر کرد و گفت: در سایه تعامل و همدلی که بین این سازمان‌ها شکل گرفته است، برای زندانیان استان طرح‌های آموزشی مختلفی به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

وی یکی دیگر از مهم‌ترین حوزه‌های فعالیت اداره کل زندان‌ها، اقدامات تامینی و تربیتی را بخش بهداشت عنوان کرد و گفت: در مقوله بهداشت و درمان زندانیان نیز این مجموعه عملکرد رضایت‌بخشی را تاکنون ارائه کرده است، به طوری که اداره بهداشت و درمان یکی از ادارات حائز شرایط برای تقدیر ملی قلمداد می‌شد، که مورد تقدیر مسئولان قرار گرفت.

باقری یکی از مشکلات موجود در این مجموعه را عدم انطباق وظایف با بودجه موجود عنوان کرد، اظهار داشت: نگهداری زندانیان تنها یکی از وظایف این مجموعه به شمار می‌رود، به طوری که در راستای بهداشت، آموزش، معیشت، امنیت و اشتغال زندانیان نیز اقدام می‌شود، ولی این حجم سنگین مسئولیت با بودجه در اختیار انطباق ندارد.

انتهای پیام/61002/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول