اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس:

مردم انتظار دارند شعارهای انتخاباتی محقق شود

نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم انتظار دارند که شعارهای زمان انتخابات تحقق پیدا کند و دولت تدبیر و امید شکل گیرید.

مردم انتظار دارند شعارهای انتخاباتی محقق شود

نادر فریدونی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فیروزآباد با بیان اینکه مردم بر اساس شرایط و بر مبنای نیازها و مصالح مملکت به انتخاب رئیس جمهور آینده پرداخته‌اند، اظهار داشت: مردم انتظار دارند که شعارهای زمان انتخابات تحقق پیدا کند و دولت تدبیر و امید شکل گیرید.

وی افزود: در این راستا باید مدیرانی انتخاب شوند که علاوه بر عنصر تدبیر، با اندیشه و خردورزی امید را در دل مردم ایران زنده کنند و تحقق بخشند.

نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شعارهای دولت آینده و خط‌مشی آن ادامه داد: شعار و خط‌مشی دولت حسن روحانی تدبیر و امید و اعتدال بوده و بر همین اساس باید چتر حمایت مدیریتی خود را بر سر آحاد مردم اعم از اصول‌گرا و اصلاح‌طلب بگشاید.

فریدونی اضافه کرد: دولت روحانی باید با توجه به اصولی مانند تعهد و تخصص، مدیران و وزرایی را به کار گیرد که تدبیر، درایت و پختگی لازم را داشته و در واقع پله‌های ترقی و پیشرفت را یکی پس از دیگری طی کرده باشند و خام و ابتدا به ساکن نباشند.

نائب رئیس مجمع نمایندگان فارس، پختگی و تجربه در کنار علم و تخصص را زمینه‌ساز درایت و تدبیر در حوزه‌های کلان کشور عنوان کرد و بیان داشت: دولت باید با یک گفتمان منطقی و اعتدالی پاسخگوی مشکلات داخلی باشد و در سطح کلان و بین‌الملل نیز کشور را به جایگاه لازم برساند چراکه قرار گرفتن ایران در یک جایگاه مقتدر بین‌المللی حق این مردم است.

عضو کمیسیون انرژی برقراری تعامل بین دولت و مجلس را نیز در موفقیت قوه اجرایی کشور مؤثر دانست و گفت: دولت می‌تواند تعامل لازم با مجلس در قالب کارگروه‌های مختلف داشته باشد و از همین طریق قبل از معرفی وزرا رایزنی‌های لازم را با مجلس انجام دهد تا شاهد یک انتخاب شایسته و مورد توافق مجلس و دولت باشیم.

انتهای پیام/‌2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول