اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اسفراین در مجلس خواستار شد

حضور حداقل یک وزیر در کابینه دولت منتخب از خراسان شمالی

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی حضور حداقل یک وزیر در کابینه دولت منتخب از خراسان شمالی با توجه به ظرفیت‌های نیروی انسانی در این استان را ضروری خواند.

حضور حداقل یک وزیر در کابینه دولت منتخب از خراسان شمالی

هادی قوامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد همچنین حضور چندین نیروی این استان در جایگاه معاون وزیر را از دولت منتخب خواستار شد.

وی تاکید کرد: این استان از ظرفیت بالای نیروی متخصص، کارآمد و متعهد برخوردار بوده که برای مسئولیت‌های مختلف می‌توانند منشا اثر باشند.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی همچنین فضای مناسب برای تعامل مجلس با دولت رئیس جمهور منتخب را برشمرد و تصریح کرد: مجلس با تمام وجود از گفتمان تدبیر و امید که نیاز امروز جامعه است، حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس برای پیشبرد گفتمان تدبیر و امید در کنار دولت در جامعه تلاش خواهید کرد گفت: این گفتمان از نیازهای امروز جامعه است.

قوامی با بیان اینکه اراده مجلس شورای اسلامی حمایت از برنامه‌های رئیس جمهور منتخب است، اظهار امیدواری کرد تا با ریل‌گذاری مناسبی که دولت در برنامه‌های خود خواهد داشت، مشکلاتی چون گرانی و بیکاری از جامعه رخت ببندد.

وی خاطر نشان کرد: با تدابیر دولت یازدهم انتظار می‌رود تا در عرصه خارجی نیز تحولات خوبی به نفع نظام اسلامی رقم بخورد.

انتهای پیام/63002/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول