اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر:

نباید در مقابل خدمات دولت جهادی احمدی‌نژاد بی انصافی کنیم

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: خدمات این دولت در مقایسه با دولت‌های قبل اگر بی نظیر نباشد، کم نظیر است و نباید انصاف را درباره دولتی که شب و روز خود را به جهاد و تلاش در محرومیت زدایی کشور گذرانده، کنار بگذاریم.

نباید در مقابل خدمات دولت جهادی احمدی‌نژاد بی انصافی کنیم

محمود خدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: هفته قبل دکتر احمدی نژاد گزارشی از عملکرد دولت نهم و دهم ارائه داد که البته با واکنش‌های مهمی روبه رو شد.

 وی افزود: بر اساس انصاف می‌گوییم که خدمات این دولت در مقایسه با دولت‌های قبل اگر بی نظیر نباشد، کم نظیر است و نباید با دولتی که شب و روز خود را به جهاد و تلاش در محرومیت زدایی کشور گذرانده، این طور برخورد شود.

وی بیان کرد: سهمیه بندی بنزین که موجب جلوگیری از مصرف بی‌رویه انرژی می‌شد، هدف مندی یارانه‌ها، رشد 27 درصدی در حوزه دین و قرآن، مسکن مهر، طرح‌های عظیم عمرانی، رشد 18 برابری جذب هیئت علمی، رشد فناوری نانو، ایران محور علم اقیانوس شناسی منطقه و خیلی از کارهای این دولت که مورد قبول مقام معظم رهبری قرار گرفته است گوی سبقت را از دولت‌های سازندگی و اصلاحات ربوده بود، هرچند که معتقدیم دولت اشتباهاتی هم داشته است که ایجاد جریان انحرافی در دولت یکی از آنهاست.

معاون حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: دولت جدید با شعار اعتدال و تدبیر روی کار آمده است و بارها رئیس جمهور منتخب در همایش‌ها، کنفرانس‌های خبری و نشست‌های خصوصی بر این اصل تاکید کرده که دولت وی دولت اعتدال است و بر اساس تدبیر تصمیم گیری می‌کند.

خدری ادامه داد: ولی این روزها بر خلاف میل رئیس جمهور منتخب گمانه زنی زیادی در کشور و حتی در استان‌ها برای قدرت گرفتن پست‌های مدیریتی و کلیدی شروع شده است، چرا که تا به امروز اصلاح‌طلبان در تمام رسانه و نشریات که در اختیار دارند پیروزی دکتر روحانی را پیروزی خود می‌دانند و به شدت خواستار سهمیه در دولت دکتر روحانی هستند.

وی اضافه کرد: متاسفانه در کشور و حتی استان‌های ما نیز بیشترین کسانی که به این امر دامن می‌زنند سران فتنه  سال 88 هستند که بارها توسط مردم به حاشیه رانده شده‌اند و دکتر روحانی به عنوان منتخب مردم این امر را به خوبی می‌داند که استفاده از تندروهای هر دو جناح، مساوی است با بحران در کشور که البته یقین داریم که دکتر روحانی به علت پیشینه اصولگرایی که دارد و روحیه اعتدال در وی این کار را نخواهد کرد، ولی به این نکته نیز باید اشاره کنیم که هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست و تا معرفی کابینه وی به مجلس باید منتظر ماند.

معاون حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: همه می‌دانیم این سال توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده که حماسه سیاسی خردادماه توسط مردم ولایت‌پذیر ایران اسلامی رقم خورد و مردم همه منتظر حماسه اقتصادی هستند.

خدری یادآور شد: هرچند مردم بر این امر واقفند که بخشی از تحریم‌های جهانی علیه کشور ماست که امید می‌رود با تدبیر هوشمندانه دولت جدید این معضل حل شود و یقین داریم که مردم هم توقع ندارند در چند ماه یا حتی طی یک سال حل شود، ولی انتظار مردم به سال حماسه اقتصادی این است که مشکلات کم کم بر طرف شده تا در پایان سال شاهد حماسه اقتصادی هم باشیم.

وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان ماه امید و بندگی قرار داریم، ماهی که با دوری از گناه تمرین تقوا، رسیدگی به ایتام، مقاومت در برابر مشکلات اقتصادی می‌توان زمینه را برای اقتصاد مقاومتی فراهم کرد، در حقیقت ماه رمضان را به نحوی می‌توان ماه تمرین برای اقتصاد مقاومتی دانست.

خدری افزود: در این ماه بر همه ما فرض است که پرهیزگاری و تقوی در عمل را تمرین کنیم و با عمل به آیات قرآن و احادیث ائمه اطهار علیهم السلام و دستورات آن و رسیدگی به یتیمان و محرومان در پاکسازی خود بکوشیم.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول