اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار زنجان خبر داد

برگزاری همایش حجاب و عفاف در زنجان

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار زنجان از برگزاری همایش بزرگ حجاب و عفاف در زنجان خبر داد.

برگزاری همایش حجاب و عفاف در زنجان

ناصر سلطانی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از اجرای محافل انس با قرآن توسط شهرداری زنجان خبر داد و اظهار کرد: تلاوت یک جزء قرآن، سخنرانی و تفسیر قرآن نیز در برنامه قرار دارد.

وی با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن برای بانوان افزود: این محفل همراه با نماز جماعت ظهر و عصر و همچنین تفسیر قرآن خواهد بود.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار زنجان برگزاری جشن میلاد در شب تولد امام حسن مجتبی (ع) را از دیگر برنامه‌های شهرداری زنجان در ماه رمضان اعلام کرد و گفت: این برنامه با حضور مداحان، سخنرانان و قاریان برجسته کشوری در دارالقرآن زنجان برگزار می‌شود.

وی به نمایشگاه برگزار شده با موضوع ماه رمضان اشاره کرد و ادامه داد: این نمایشگاه به صورت تصویری و پوستر دایر شده است.

سلطانی محمدی از برگزاری ایستگاه «قرآن بخوانید جایزه بگیرید» در چهار پارک برای کودکان خبر داد و اضافه کرد: ختم قرآن هم در پارک‌های رسل، بلوار آزادی، پارک رجایی و شیخ اشراق طی شب‌های ماه رمضان برگزار می‌شود.

وی افزود: طرح ختم قرآن با صفحه‌بندی انجام شده در بین شهروندان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار زنجان به طرح ضیافت برنامه‌ریزی شده برای اجرا طی ماه رمضان توسط شهرداری اشاره کرد و گفت: این طرح در سه نقطه شهر زنجان اجرا می‌شود.

وی چهارراه سعدی مقابل بانک مسکن، بلوار آزادی جنب ایستگاه اتوبوس و سبزه میدان مقابل مسجد جامع را محل‌هایی اعلام کرد که طرح ضیافت در آنها اجرا می‌شود.

سلطانی محمدی به برگزاری محافل قرآنی در 10 مسجد اشاره کرد و افزود: این برنامه از هشتم تا هفدهم ماه رمضان برگزار می‌شود.

وی مساجد امام علی (ع) بهارستان، اسلامیه خیابان 17 شهریور، حضرت ابوالفضل (ع) جاده پایین کوه، فاطمه ‌الزهرای کوی فاطمیه، حضرت ابوالفضل (ع) درمانگاه، حضرت رقیه (س) کوی وحدت، امام حسین (ع) کوی فرهنگ، امام حسن مجتبی (ع) اسلام‌‌آباد و حضرت رقیه (س) کوی نصر را مکان‌هایی اعلام کرد که محافل انس با قرآن طی 10 شب توسط شهرداری زنجان در آنها برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار زنجان تنها شاخص در نظر گرفته شده برای انتخاب مساجد را در برگزاری محفل انس با قرآن عدم حضور مسئولان در آنها طی سال‌های گذشته اعلام کرد.

وی به همایش برنامه‌ریزی شده در 27 تیرماه اشاره کرد و گفت: این همایش با نام حجاب و عفاف برگزار می‌شود.

سلطانی محمدی محل برگزاری همایش حجاب و عفاف را فرهنگسرای امام خمینی (ره) اعلام کرد و گفت: این همایش با حضور پژوهشگر قرآن زعفرانی برگزار می‌شود.

وی جزء‌خوانی قرآن را از دیگر برنامه‌های شهرداری زنجان در ماه رمضان عنوان کرد و ادامه داد: این برنامه با حضور محمد مسعود اسماعیلی از حافظان قرآن برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار زنجان برگزاری جام فوتسال رمضان در بین کارکنان شهرداری را از برنامه‌های ورزشی برنامه‌ریزی شده در ماه رمضان اعلام کرد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه وداع با رمضان تصریح کرد: در این برنامه از فعالان و برندگان «30 شب، 30 مسابقه» در شب‌های رمضان تجلیل می‌شود.

سلطانی محمدی ادامه داد: برنامه وداع با رمضان با مشارکت دارالقرآن زنجان برگزار می‌شود.

وی آخرین برنامه در نظر گرفته شده برای رمضان را جشن عید بزرگ عبادت و بندگی عنوان کرد و افزود: این برنامه در گاوازنگ زنجان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار زنجان گفت: جنگ شادی در نظر گرفته شده برای عید فطر طی دو روز، عصرها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73004/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول