اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی ‌فقیه در همدان:

برخی زنان برای جنگیدن با فرهنگ عفاف و حجاب مسابقه گذاشته‌اند

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: اکنون وضعیت جامعه ما به گونه‌ای است که برخی زنان برای جنگیدن با فرهنگ عفاف و حجاب مسابقه گذاشته‌اند.

برخی زنان برای جنگیدن با فرهنگ عفاف و حجاب مسابقه گذاشته‌اند

 آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه رمضان، ماه بیداری و روشنگری انسان و ماه برکت و فضیلت است که خداوند نصیب مسلمانان کرده است.

وی با اشاره به 21 تیر ماه روز عفاف و حجاب افزود: عفاف و حجاب از شاخصه‌های سبک زندگی اسلامی به شمار می‌رود که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت.

نماینده ولی ‌فقیه در استان همدان بیان داشت: اکنون وضعیت جامعه ما به گونه‌ای است که برخی زنان برای جنگیدن با فرهنگ عفاف و حجاب مسابقه گذاشته‌اند.

وی تصریح کرد: اگر وضعیت عفاف و حجاب در جامعه درست نشود، وضع جامعه ما نیز از نظر مشکلات اخلاقی همچون اروپا و آمریکا خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه رعایت نکردن حجاب و عفاف آثار مخربی به دنبال دارد، ابراز داشت:‌ باید مانع بروز این امر شد.

وی با بیان اینکه همه در این زمینه مسئول هستند، تأکید کرد: از جمله راهکارهای این امر تقویت و احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: برای تحقق این امر باید به میزان بودجه‌ای که برای ورزش کشور تخصیص داده شده، به همان میزان یا درصدی از آن نیز برای امر به معروف و نهی از منکر اختصاص داده شود.

انتهای پیام/89006/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول