اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد گناباد خبر داد

برگزاری راهپیمایی به مناسبت روز عفاف و حجاب در گناباد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد از برگزاری راهپیمایی به مناسبت روز عفاف و حجاب در گناباد خبر داد.

برگزاری راهپیمایی به مناسبت روز عفاف و حجاب در گناباد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، علی قنبری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با روز ملی عفاف و حجاب راهپیمایی خواهران شهرستان گناباد برگزار می‌شود.

وی افزود: این راهپیمایی روز جمعه 21 تیرماه راس ساعت 11:30 صبح از محل میدان غدیر به سمت مسجد جامع و مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

قنبری گفت: از تمام خواهران شهرستان انتظار است با حضور حماسی خود بار دیگر دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را مایوس و بر پاسداری از ارزش‌های اسلام و قرآن و انقلاب تحت رهبری‌‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تاکید کنند.

وی بیان کرد: به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد با همکاری انجمن‌ها، موسسات فرهنگی هنری، آموزشگاه‌های آزاد هنری و شرکت‌های سینمایی نسبت به برگزاری کلاس‌های فرهنگی هنری قرآنی اقدام کرده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد گفت: این کلاس‌ها با رویکرد خلاقیت، بهره‌ وری و نشاط از پنجم تیرماه برگزار می‌شود.

وی افزود: کلاس‌های بخش قرآنی شامل آموزش قرآن، روخوانی، روانخوانی، احکام، تجوید،کارگاه آموزش شعر و طرح مشکات سه، بخش هنری شامل خوشنویسی، نقاشی و طراحی، انیمیشن، تئاتر و بازیگری، عکاسی و تصویرسازی، موسیقی، معرق و منبت و قلم‌زنی است.

قنبری گفت: فعالان کلاس‌ها در طول دوره از برنامه‌های جنبی از جمله سینما، سینما پنج بعدی، بازدید از موزه با تخفیف ویژه بهره‌مند شده و در صورت موفقیت در آزمون‌ها گواهینامه پایان دوره برای آنها صادر می‌شود.

انتهای پیام/70002/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول