اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان قم:

مستند «سریر عفاف» با موضوع حجاب در قم تولید می‌شود

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از تولید مستند «سریر عفاف» با موضوع حجاب و عفاف در قم خبر داد.

مستند «سریر عفاف» با موضوع حجاب در قم تولید می‌شود

روح الله رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم از تولید مستند «سریر عفاف» با موضوع حجاب و عفاف در قم خبر داد و اظهار کرد: علاوه بر تولید مستند سریر عفاف با موضوع حجاب و عفاف، از پورتال فرهنگی جوان 313 نیز رونمایی شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پورتال فرهنگی جوان 313 که با هدف نشر محتوای فرهنگی در بین جوانان و مخاطبین ویژه اداره کل به ویژه ورزشکاران، مدیران اماکن ورزشی و باشگاه‌ها و مربیان طراحی شده در فاز اول رونمایی شد.

رمضانی بیان داشت: این پورتال فرهنگی که با آدرس الکترونیکی www.javan313.ir در دسترس همه جوانان و مخاطبین قرار دارد قابلیت به اشتراک‌گذاری محتواهای فرهنگی تولید شده توسط تشکل‌های جوان و تجمیع برنامه‌های فرهنگی کاربردی در قالب‌های مختلف را دارد.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم اضافه کرد: این پورتال دارای امکان بهره‌برداری در موبایل، رایانه و نیز فایل‌ها و طرح‌های گرافیکی متن باز را دارد و با فرمت قابل تغییر از قابلیت استفاده در برنامه‌های فرهنگی اماکن ورزشی کل کشور نیز برخوردار است.

وی ابراز کرد: یکی از معضلات اصلی برنامه‌های فرهنگی به ویژه در حوزه ورزشی فقر محتوا و نبود شیوه‌ها و راهکارهای مناسب فرهنگی است که این معاونت با ایجاد این پورتال فرهنگی در نظر دارد این کاستی و کمبود را برطرف کند.

رمضانی در ادامه همچنین یاد آور شد: تلاش شده است از طریق این پورتال با ایجاد ارتباط با معاونین فرهنگی ادارات کل ورزش و جوانان کشور و نیز موسسات و مراکز فرهنگی در مسیر تجمیع محتوا و راهکارهای فرهنگی حرکت کنیم.

وی یاد آور شد: همچنین از این طریق سعی کرده‌ایم در زمینه ایجاد محتوای مناسب سلیقه جوانان و ورزشکاران و نیز مدیران باشگاه‌های ورزشی گام مثبت و موثری را برداریم و بر غنای برنامه‌های فرهنگی در ورزش بیفزاییم.

رمضانی عنوان داشت: رسالت فرهنگی استان قم به عنوان پایگاه اصلی تولید محتوای فرهنگی، رسالت سنگینی است و توقع کشور از استان قم در زمینه فعالیت‌های فرهنگی سرپرستی این امور و مدیریت راهبردی برنامه‌های فرهنگی ورزش است.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: با توسل به آستان مقدس بانوی کرامت حضرت معصومه (سلام الله علیها) و یاری تشکل‌های فرهنگی جوانان در نظر داریم برنامه‌های فرهنگی مناسب جامعه ورزشی تولید کنیم.

رمضانی در پایان با اشاره به مراحل تولید مستند سریر عفاف، اظهار داشت: این مستند که با موضوع عفاف و حجاب و به همت تشکل جوان خانه پرواز هنر در حال تولید است، در قسمت اول به تاریخچه حجاب و نیز جایگاه حجاب در ادیان مختلف پرداخته است و در مصاحبه با مدیران ارشد کشوری و افراد تاثیرگذار در این حوزه اقدامات ویژه‌ای را در حوزه عفاف و حجاب انجام داده است.

انتهای پیام/78002/ح30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول