اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از هفته آینده

نمایشگاه طرح ضیافت در شهرستان نیکشهر برپا می‌شود

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت نیکشهر گفت: نمایشگاه طرح ضیافت از هفته آینده به منظور عرضه مستقیم کالاهای مصرفی مردم در ماه مبارک رمضان، در نیکشهر برپا می‌شود.

نمایشگاه طرح ضیافت در شهرستان نیکشهر برپا می‌شود

عبدالستار بارکزائی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیکشهر اظهار داشت: در راستای ایجاد تعادل در قیمت‌های بازار،  10 تن مرغ منجمد به قیمت هر کیلو چهار هزار و 900 تومان، 130 تن شکر به قیمت هر کیلو هزار و 600 تومان، 2.5 تن روغن به قیمت هر کیلو سه هزار و 600 تومان و 22 تن برنج ارمغان صادراتی به قیمت هر کیلو دو هزار و 350 تومان در روزهای آغازین ماه مبارک رمضان در فروشگاه‌های عرضه کالا که توسط این اداره مشخص شده است، بین شهروندان عرضه می‌شود.

این مسئول با اشاره به لزوم نظارت بیشتر بر روند قیمت‌ها در ماه مبارک رمضان افزود: شش گروه پنج نفره به منظور بازرسی و 20 ناظر به طور نامحسوس بر قیمت‌های بازار شهرستان نظارت می‌کنند.

بارکزائی بیان داشت: نظارت‌ها تنها به نیکشهر محدود نمی‌شود و نمایندگی‌های این اداره وظیفه نظارت بر بازار و شهرستان‌های قصرقند و فنوج و همچنین بخش‌های تابعه را نیز بر عهده دارند.

وی با اعلام خبر برپایی نمایشگاه طرح ضیافت از هفته آینده در این شهرستان گفت: تلاش می‌کنیم تا میزان عرضه اقلام مورد نیاز مردم را در این نمایشگاه تا سقف دو برابر افزایش دهیم.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت نیکشهر متذکر شد: تمامی میوه‌فروشان شهرستان موظف به درج قیمت‌ بر روی کالاهایشان هستند.در صورت مشاهده تخلف میوه‌فروشان از این مسئله، برخورد جدی با آنها خواهد شد.

انتهای پیام/75002/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول