اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان:

انقلاب اسلامی ایران به زنان هویت بخشید

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: انقلاب اسلامی ایران به نهاد خانواده و زنان هویت بخشید.

انقلاب اسلامی ایران به زنان هویت بخشید

عباس بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به نامگذاری 21 تیر ماه با عنوان روز عفاف و حجاب اظهار کرد: مسئله عفاف و حجاب به عنوان سبک زندگی و یک مسئله اساسی در فرهنگ جمهوری اسلامی ایران مطرح است.

وی با بیان اینکه اگر نگاهی به گذشته و تحرکات دشمنان در حوزه فرهنگی به ویژه تهاجم فرهنگی داشته باشیم، گفت: یکی از اصلی‌ترین عرصه‌های نفوذ دشمن برای از بین بردن هویت جامعه ایرانی که بر اساس نهاد مقدس خانواده شکل گرفته، مقوله زنان و عفاف و حجاب آن‌ها است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان اضافه کرد: دشمنان از این طریق می‌خواهند پایه‌های بزرگ جامعه اسلامی را سست کنند.

وی با بیان اینکه با از بین رفتن عفاف و حجاب هویتی برای جامعه اسلامی باقی نمی‌ماند، گفت: ساختارهای جامعه اسلامی بر اساس خانواده و نظام مقدس آن شکل گرفته است.

بابایی با تاکید بر اینکه بانوان عفیف و با حجاب کانون گرم خانواده را تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: این بانوان در کنار شوهرداری به تربیت فرزندان در جامعه می‌پردازند.

وی با بیان اینکه دشمنان همان‌گونه که توانستند نهاد خانواده را در جوامع خود از بین ببرند و حریم پاک آن را لکه‌دار کنند، گفت: اگر در کشورمان نیز این امکان میسر شود دشمنان به اهداف شوم خود می‌رسند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان اضافه کرد: بانوان کشورمان باید با رعایت و حفظ اصل اساسی و بنیادی اسلامی نقش خود را در خانواده و جامعه به نحو احسن اجرا کنند.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل هویت واقعی زن مسلمان در جامعه به خوبی احیا شد، گفت: این پیروزی جانی دوباره به هویت زنان بخشید.

بابایی اضافه کرد: با هویت‌بخشی انقلاب اسلامی به زنان، آنها به عنوان عضو فعال و پایه اصلی جامعه در کنار مردان با حفظ حجاب و عفاف نقش موثری در توسعه و اداره کشورمان دارند.

وی تصریح کرد: زنان کشورمان در سایه این هویت متعال خود توانستند در کنار نهاد مقدس خانواده به پیشرفت‌های فراوانی دست یابند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با بیان اینکه بانوان کشورمان با حجاب و عفاف خود توانستند الگوی نمونه و خوبی برای جوامع دیگر به ویژه مسلمانان باشند، گفت: به همین دلیل تمام توجه دشمنان به تهاجم فرهنگی و ارزش‌های اسلامی و برهنگی آن‌ها است.

وی تصریح کرد: بانوان کشورمان با آگاهی و بصیرت دینی می‌توانند نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

انتهای پیام/73008/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول