اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیجار:

ماه رمضان فرصت مناسبی برای تمرین اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه بیجار گفت: ماه رمضان ظرفیت و بستری مناسب برای تمرین اقتصاد مقاومتی است.

ماه رمضان فرصت مناسبی برای تمرین اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حجت‌الاسلام علی مرادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیجار ضمن تبریک حلول ماه رحمت و ضیافت الهی اظهار کرد: سبک زندگی مردم در ماه مبارک تغییر و تعالی پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه برنامه روزمره خود را با نماز و برنامه سالیانه خود را با ماه رمضان تنظیم کنیم، بیان کرد: عبادت و برنامه عبادی به زندگی ما سبک می‌دهد.

وی تصریح کرد: این ماه پرخیر و برکت فرصتی برای تمرین و تقویت احوالات معنوی و  اقتصادی برای هرکدام از ماست.

خطیب جمعه بیجار با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان ماه نزول رحمت الهی است، اذعان کرد: رحمت الهی در این ماه بیش از سایر ماه‌های سال بر روی انسان‌ها نازل می‌شود و خداوند متعال برای تبیین عظمت روزه‌داری نکات فراوان و باارزشی در قرآن کریم و احادیث قدسی بیان داشته است.

مرادی، ماه مبارک رمضان را ماه خدا، تسلیم شدن در برابر پروردگار و ماه توبه و پاک شدن از گناهان دانست و اذعان داشت: روزه گرفتن، تلاوت قرآن و دعا از توصیه‌های مهم این ماه است.

وی در ادامه خطبه‌های این هفته نماز پر فیض جمعه با اشاره به روز حجاب و عفاف و اهمیت آن در زندگی و تربیت اسلامی، بیان داشت: حجاب مایه عزت و اصلی‌ترین ویژگی برای دستیابی بانوان و زنان مسلمان به جایگاه واقعی خود در اسلام است.

مرادی، ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب به عنوان یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان عنوان و بیان کرد: کوتاهی در ترویج این مسئله خسارت‌های فرهنگی جبران‌ناپذیری را درپی خواهد داشت.

امام جمعه بیجار با بیان اینکه حجاب مسئله‌ای شخصی نیست، گفت: بد‌حجابی گناه بزرگ اجتماعی است و به امنیت اخلاقی جامعه ضربه می‌زند.

 وی افزود: بی‌حجابی ابزار براندازی دین خدا و افراد بی‌حجاب پیاده نظام دشمنان خدا هستند و این زرق و برق‌های بی‌حجابی امروز خمپاره‌ها و بمب‌افکنی آمریکا و اروپا برای براندازی جمهوری اسلامی ایران است.

مرادی در ادامه با اشاره به آغاز فعالیت دولت یازدهم ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در دولت‌های گذشته، اظهار کرد: مقابله با تورم و رفع بیکاری جوانان از مهم‌ترین توقعات مردم از دولت آینده است که امیدواریم شاهد رفع این مشکلات با همدلی مردم و مسئولان باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه خدمت صادقانه به مردم از ارزشی‌ترین وظایف دولت یازدهم است، اضافه کرد: دولت یازدهم با استفاده از تدابیر خود در راستای حل مشکلات موجود در جامعه گام بردارد.

انتهای پیام/79015/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول