اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب شورای شهر زنجان:

وحدت مدیران نقش مهمی در حل مشکلات شهری دارد

منتخب شورای شهر زنجان وحدت و همدلی بین مدیران شهری را از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در حل مشکلات شهری دانست و گفت: تجربه 14 ساله شوراها بیانگر نقش مهم وحدت مدیران شهری در کاهش و حل مشکلات شهری دارد.

وحدت مدیران نقش مهمی در حل مشکلات شهری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عباس راشاد با حضور در دفتر خبرگزاری فارس ضمن بیان دیدگاه‌ها و اولویت‌های مورد نظر خود برای حل مشکلات شهر زنجان به سئوالات خبرنگاران هم پاسخ گفت.

عباس راشاد متولد سال 41 در زنجان است و با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در رشته اندیشه سیاسی از دانشگاه آزاد زنجان فارغ‌التحصیل شده است.

وی هم‌اکنون در چهارراه امیرکبیر زنجان ساکن است و سابقه عضویت در شورای شهر زنجان را قبل از انتخاب به عنوان فرمانداری زنجان دارد.

راشاد برای کاندید شدن در شورای شهر زنجان دوره چهارم از فرمانداری زنجان استعفا داده است.

وی با کسب 9 هزار و 387 نفر از آرای مردم زنجان موفق به عضویت در شورای چهارم زنجان شده است.

منتخب شورای شهر زنجان عامل مهم در حل مشکلات شهری را وحدت و همدلی مدیران آن دانست و اظهار داشت: این مدیران اغلب در حوزه شورا و شهرداری حضور دارند که با همدلی و وفاق می‌تواند به کاهش مشکلات امور شهری کمک کنند.

وی تاکید کرد: شورای متحد و همدل توان اتخاذ تصمیمات خوبی برای امور شهر و شهرداری را خواهد داشت.

راشاد به تجربه 14 ساله تشکیل شوراها در کشور اشاره کرد و گفت: این تجربه و مقایسه عملکردها بیانگر اهمیت ثبات مدیریت و هماهنگی بین شورا و شهرداری است.

وی به قطبی بودن شهر زنجان اشاره و تصریح کرد: بعد از انقلاب موضوع بالا شهری و پایین شهری در برخی شهرها حل شده است، ولی این موضوع در شهر زنجان بسیار مشهود است، چراکه از هر طرف وارد شهر زنجان شوید رشد و توسعه آن به صورت قطبی بسیار مشهود است.

منتخب شورای شهر زنجان بر توزیع عادلانه امکانات در سطح شهر زنجان تاکید کرد و افزود: محرومیت‌زدایی در مناطق به اصطلاح پایین شهر باید در دستور کار مدیریت قرار گیرد.

وی به پروژه‌های در دست اجرای شهر زنجان اشاره و تصریح کرد: مدیریت شهری نباید منتظر ورود سرمایه‌گذار برای عملیاتی کردن پروژه‌های شهری باشد، بلکه خودش باید از ظرفیت‌های موجود برای ساماندهی طرح‌ها استفاده کند.

راشاد تصریح کرد: ساماندهی طرح سبزه‌میدان به دلیل قرار گرفتن در مرکز شهر به ساماندهی شهر زنجان کمک شایان توجهی می‌کند.

وی به معضلات ترافیکی موجود در شهر زنجان اشاره و اضافه کرد: شورای چهارم باید برای احداث پارکینگ‌هایی در سطح شهر به ویژه هسته مرکزی شهر برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد.

منتخب شورای شهر زنجان به زمین‌های رها شده متعلق به ارگان‌ها و نهادهای دولتی اشاره کرد و گفت: رهاسازی این زمین‌ها برای مردم تهدید محسوب می‌شود.

وی به معضلات ناشی از قرار گرفته پادگان ارتش در وسط شهر اشاره و تصریح کرد: با زمینی که در اختیار ارتش برای انتقال پادگان داده شده باید کمک کرد تا این روند طبق زمانبندی خاص انجام شود.

انتهای پیام/73004/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول