اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

روحانیون بهترین محورهای وحدت برای مردم هستند

فرماندار کهگیلویه نقش مبلغان دینی در رساندن پیام دین و حقایق اسلام را بی‌بدیل دانست و گفت: روحانیون محوریت وحدت و ایجاد همدلی بین مردم هستند.

روحانیون بهترین محورهای وحدت برای مردم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، جلسه هماهنگی اعزام مبلغان اعزامی به مناطق مختلف شهرستان ظهر امروز در اداره تبلیغات اسلامی دهدشت برگزار شد.

ابراهیم جعفری در جمع روحانیون و طلاب با تبریک آغاز ماه مبارک رمضان اظهار داشت: رمضان بهار قرآن و اوج بندگی انسان است و امید است همه بتوانیم از فیوضات این ماه پر خیر و برکت بهره ببریم.

فرماندار کهگیلویه نقش روحانیت در پیروزی انقلاب و تداوم آن تاکنون را بی‌بدیل دانست و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری یک روحانی و مرجع بزرگ با همراهی روحانیون نشاندهنده جایگاه  بارز روحانیت در کشور است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه عینیت بخشیدن به شعار جدا نبودن دین از سیاست، حضور روحانیون در جنگ تحمیلی ، ترغیب جوانان به دفاع از مرزهای کشور و تقدیم بیش از 5هزار شهید در کشور را نمونه‌های بارز ایفای نقش قشر روحانی برشمرد و تصریح کرد:روحانیون در همه عرصه‌ها حضور داشته و به فرموده مقام معظم رهبری شرط لاینفک و ضروری بقای انقلاب و استقلال کشور حضور روحانیت است.

جعفری با بیان اینکه امروز صحنه جنگ از فیزیکی به جنگ نرم تغییر کرده است نقش روحانیت در مقابله با جنگ نرم و رسانه‌ای دشمن روشنگری مردم عنوان کرد و اضافه کرد: ما باید متناسب با نوع مبارزه وارد عمل شویم و روحانیت شیعه نیز باید متناسب با جنگ نرم و رسانه‌ای دشمن وارد عمل شود.

وی حفظ استقلال روحانیت و عدم وابستگی به حزب و گروه خاص را متذکر شد و گفت: روحانیون زبان گویای دردها و مشکلات مردم هستند و جایگاهی بالاتر از احزاب و گروه‌ها دارند.

فرماندار کهگیلویه آگاهی به علم روز، بصیرت داشتن، برخورداری از بینش درست در مسائل اجتماعی و آراسته شدن به زیور علم را لازم دانست و ابراز داشت: در مسائل اجتماعی نگاه سختگیرانه نداشته باشید و با زبان نرم و بیان خوش جوانان را جذب کنید.

جعفری طلاب و روحانیون را بهترین محورهای وحدت برای مردم عنوان و تصریح کرد: نقش تبلیغی مبلغان و رساندن پیام دین و حقایق انقلاب به مردم و جوانان بی بدیل است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه زمان شناسی، مکان‌شناسی و فرصت بیان مسائل را در اثربخشی دستورات و احکام مؤثر خواند و بیان داشت: دفاع جانانه از ولایت، رهبری، انقلاب و عملکرد 34 ساله نظام اسلامی از وظایف روحانیون و مبلغان است.

وی در ادامه افزود: تاریخ کشور و مقایسه امکانات و پیشرفت‌ها با گذشته و خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی را به مردم تبیین و تفهیم کنید.

جعفری تبیین مسائل فرهنگی و تمرکز بر آنها را یکی از مهمترین نیازهای شهرستان دانست و گفت: دشمنان با طراحی برنامه ها و روش‌های گوناگون سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی برای تضعیف باورهای دینی مردم به خصوص جوانان وارد عمل شده‌اند و شما بهترین مبلغان دینی و مدافع انقلاب هستید.

فرماندار کهگیلویه ماه رمضان را فرصت خوب برای بیان دستورات و احکام دین و مسائل مختلف دانست و ابراز داشت: مبلغان باید از این بهترین زمان سال برای بهترین تبلیغ‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/82016/ش‌40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول