اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

برای بازاریان و کسبه لرستان باید دوره‎های آموزشی احکام تجارت برگزار شود

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: برای بازاریان و کسبه لرستان باید دوره‎های آموزشی احکام تجارت برگزار شود.

برای بازاریان و کسبه لرستان باید دوره‎های آموزشی احکام تجارت برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی صبح امروز در همایش اصناف استان لرستان با تقدیر از حضور چشمگیر و خیره کننده اصناف در انتخابات 24 خرداد گفت: خلق حماسه اقتصادی به دست بازاریان است و بازاریان کاردان هستند.

وی با بیان اینکه بازاریان راه را از چاه می‎شناسند و می‎توانند ثبات را در اقتصاد، بازار و در قیمت ایجاد کنند، گفت: طی چند سال اخیر مقام معظم رهبری شعار سال را مسئله اقتصادی قرار داده‎اند و نقش اصناف در تحقق خلق حماسه اقتصادی مهم و تاثیرگذار است.

میرعمادی یادآور شد: اصناف لرستان همواره تلاش فراوانی در زمینه بزرگداشت و برگزاری مراسم‎های مذهبی، دینی، انقلابی و فرهنگی دارند.

وی با بیان اینکه امسال نیز به عنوان سال حماسه اقتصادی از سوی رهبری نامگذاری شده که در تحقق این امر اصناف و بازاریان نقش بسزایی دارند، گفت: با حضور چشمگیر مردم در پای صندوق‎های رای حماسه سیاسی بی‎نظیری رقم خورد و امروز ما در گام بعدی نیازمند حماسه اقتصادی در کشور هستیم.

حجت الاسلام میرعمادی اظهار داشت: در تحقق حماسه اقتصادی بازار نقش کلیدی دارد و توجه به حلال و حرام یکی از موارد مهم در این زمینه است که به طور حتم خداوند برکت را در روزی حلال قرار داده است.

وی با بیان اینکه اعتبار بازاری به رعایت حلال و حرام در شغل اوست، تصریح کرد: بازاری باید در راه حلال قدم بردارد و حرام را از خود دور کند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‎آباد همچنین رعایت عدل و انصاف را یکی دیگر از موارد مهم در این زمینه دانست و گفت: به طور حتم انصاف شرط مروت، مردانگی و غیرت است.

در ادامه فرمانده انتظامی استان لرستان از کشف 47 میلیارد تومان کالای قاچاق در این استان خبر داد.

سردار کاظم علیزاده اظهار داشت: طی سه ماه گذشته 47 میلیارد تومان کالای قاچاق در لرستان کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به پرونده‎های تخلف تشکیل شده در زمینه کالاهای قاچاق در لرستان، گفت: در مجموع در این زمینه 500 پرونده تخلف تشکیل شده است.

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه در حال حاضر 182 اتحادیه امور صنفی در لرستان فعالیت دارند، افزود: طی سه ماهه اخیر 920 مورد تخلف در این حوزه صورت گرفته است.

انتهای پیام/2304/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول