اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین:

بقاع امامزادگان قزوین پذیرای میهمانان خدا می‌شوند

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین گفت: امامزادگان و بقاع متبرکه این شهرستان پذیرای میهمانان خدا در طرح ضیافت الهی می‌شوند.

بقاع امامزادگان قزوین پذیرای میهمانان خدا می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، حجت‌الاسلام رضا نوروزی اظهار داشت: امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان قزوین پذیرای میهمانان خدا در طرح ضیافت الهی هستند.

نوروزی با اشاره به اهداف برگزاری این طرح افزود: طرح ضیافت الهی با هدف تقویت باورها و اعتقادات، ایجاد فضای معنوی در امامزادگان و بقاع متبرکه و بهره‌گیری از ظرفیت ماه مبارک رمضان و با رویکرد تبدیل امامزادگان و بقاع متبرکه به قطب‌های معنوی، در امامزادگان این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال برنامه‌های متنوعی در این طرح پیش‌بینی شده است، افزود: امسال برنامه‌هایی از قبیل برنامه‌های قرآنی، معرفتی و تبلیغی، دعا و مناجات‌خوانی، برنامه‌های ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان و برنامه‌های تفسیری که به صورت مسابقه‌ای برگزار می‌شود، در نظر گرفته شده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین با بیان اینکه امسال برنامه‌های قرآنی ترتیل‌خوانی و جزءخوانی قرآن‌کریم در بیش از 100 امامزاده در طول ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، ادامه داد: در بیشتر امامزادگان این برنامه‌ها برگزار و همچنین این برنامه در امامزاده حسین(ع) به صورت زنده از شبکه‌های ملی و استانی پخش می‌شود.

نوروزی ادامه داد: برای محافل انس با قرآن، برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای صورت گرفته است و امسال در بیش از 20 امامزاده و بقعه متبرکه شهرستان قزوین این محافل با حضور قاریان ممتاز کشوری و بعضا بین‌المللی و مصری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77002/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول