اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان مطرح کرد

ایجاد فضای اقامتی در امامزاده محسن(ع) همدان

استاندار همدان گفت: با بررسی وضعیت زمین‌های اطراف امامزاده محسن(ع) با انجام مطالعات کارشناسی آلاچیق و کف‌سازی در محوطه امامزاده برای اقامت زائرین ایجاد می‌شود.

ایجاد فضای اقامتی در امامزاده محسن(ع) همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌محمد آزاد بعد از ظهر امروز امامزاده محسن(ع) همدان را زیارت کرد و بازدیدی از ساختمان و محوطه امامزاده محسن(ع) معروف به امامزاده کوه به عمل آورد.

استاندار همدان به همراه معاون عمرانی و برنامه‌ریزی استانداری با بررسی وضعیت ساختمان‌ها با مشاهده ترکیدگی در گنبد، بلافاصله با مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان تماس حاصل کرد و اظهار داشت: تیم کارشناسان میراث فرهنگی برای بررسی میزان خسارت وارد شده به گنبد به محل اعزام شوند.

علی‌محمد آزاد ادامه داد: گنبد در حال حاضر خیس است و در فصل زمستان امکان خسارت بیشتر را دارد پس باید مشکل آن در فصل تابستان حل شود. 

وی در ادامه با گشتی در محوطه باصفای امامزاده و با مشاهده اینکه مکان مناسبی برای اقامت مسافرین و زائرین مقیم این امامزاده در محل وجود ندارد خطاب به معاون عمرانی استانداری گفت: وضعیت زمین‌های اطراف امامزاده را برای خرید و احداث آلاچیق و کف‌سازی برای اقامت مسافرین و زائرین بررسی شود.

همچنین در این بازدید خسرو سامری معاون عمرانی استاندار همدان با بیان اینکه امامزاده محسن(ع) به احداث محل‌های اقامتی نیاز دارد تصریح کرد: اگر مالکان زمین‌های اطراف امامزاده، حاضر باشند زمین خود را با قیمت مناسب در اختیار بگذارند، استانداری اقدام به خرید و ایجاد فضای اقامتی می‌کند.

انتهای پیام/89019/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول