اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی:

پروژه آبیاری تحت فشار پارک جنگلی عرشلوی ارومیه اجرایی شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: پروژه آبیاری تحت فشار پارک جنگلی عرشلوی ارومیه در مساحتی بیش از 25 هکتار اجرایی شد.

پروژه آبیاری تحت فشار پارک جنگلی عرشلوی ارومیه اجرایی شد

علی پیرمرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: پروژه آبیاری تحت فشار پارک جنگلی عرشلوی ارومیه با حمایت‌های ویژه استاندار آذربایجان غربی انجام شده که با اعتباری بیش از 2 میلیارد ریال به اجرا رسیده است.

وی با بیان اینکه پروژه آبیاری تحت فشار پارک جنگلی عرشلوی ارومیه که در مساحت 25 هکتار اجرایی شده است، خاطرنشان کرد: مطالعات اجرایی این پروژه در 64 هکتار از اراضی منطقه عرشلوی ارومیه انجام شده است که در فاز اول 25 هکتار از این عرصه لوله‌گذاری و عملیات اجرایی آن به اجرا رسید.

پیرمرادی تصریح کرد: هدف از این پروژه اجرای آبیاری به صورت تحت فشار و آبرسانی به درختان این منطقه با شیوه‌های نوین علمی و توسعه جنگل‌کاری در این منطقه است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی افزود: با اجرای این پروژه امید است روش‌های آبیاری مقرون به صرفه در تمام نقاط مختلف استان آذربایجان غربی اجرایی گردد که این امر سبب می‌شود هزینه‌های نگهداری و آبیاری جنگل‌های دست کاشت و پارک‌های جنگلی به شدت کاهش یابد.

وی اعلام کرد: پارک‌های جنگلی در هر نقطه از مکان‌های شهری به عنوان ریه‌های تنفسی محسوب شده که امید است با همیاری همه مسئولان و دست‌اندرکاران، توسعه جنگل‌های دست کاشت روز به روز افزایش یابد تا درخت این موجود حیات بخش تنفسی انسان‌ها نقش مهمی را در زندگی داشته باشد.

انتهای پیام/61009/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول