اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری خبر داد

اختصاص 240 میلیارد ریال اعتبارات توانمندسازی به مددجویان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری از اختصاص 240 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های توانمندسازی مددجویان کمیته امداد استان خبر داد.

اختصاص 240 میلیارد ریال اعتبارات توانمندسازی به مددجویان چهارمحال و بختیاری

ابوالقاسم رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال نیازمندان این استان بیش از 500 میلیون ریال تسهیلات کارگشایی دریافت کردند.

وی افزود: این تسهیلات به 60 نفر از نیازمندان زیرپوشش کمیته امداد اعطا شده‌است.

رستگار با بیان اینکه در یک سال گذشته بیش از 2 میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی به نیازمندان پرداخت شد، گفت: تاکنون 4 هزار و 500 خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان توانمند و از حمایت این نهاد خارج شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری در ادامه از اختصاص 240 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های توانمندسازی مددجویان کمیته امداد استان خبر داد و افزود: این اعتبار برای اجرای طرح‌های توانمندسازی در روستاها و شهرهای با جمعیت کمتر از 20 هزار نفر اختصاص یافته است.

وی با تأکید بر اینکه برای توانمندسازی این مددجویان 28 میلیارد ریال هزینه شد، ادامه داد:  طرح مشاغل خانگی با هدف شناسایی و توسعه ظرفیت‌های کسب و کار خانگی به منظور افزایش فرصت‌های شغلی، ایجاد توازن بین مسئولیت‌های خانوادگی و اشتغال اعضای خانوار، کاهش هزینه‌های تولید و خدمات برای حضور فعال و مستمر در بازار اجرا می‌شود.

رستگار خاطرنشان کرد: پرورش قارچ، کیف دوزی، دامداری، بسته‌بندی مواد غذایی، خیاطی و قالیبافی از مهم‌ترین مشاغل خانگی ایجاد شده به شمار می‎رود.

انتهای پیام/68001/ک20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول