اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه منوجان:

شورای ارشاد در 30 پایگاه بسیج منوجان فعال است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه مقاومت شهرستان منوجان گفت: هم‌اکنون شورای ارشاد در 30 پایگاه بسیج شهرستان فعال شده و در زمینه معضلات اجتماعی از جمله بی‌حجابی و طلاق فعالیت می‌کند.

شورای ارشاد در 30 پایگاه بسیج منوجان فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، مصیب رزاقپور چهارشنبه شب در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه پیشرفت انسان در ابعاد معنوی است که رضایت خداوند را در پی دارد.

وی افزود: شورای ارشاد در شورای امر به معروف و نهی از منکر راه‌اندازی شده است که هم‌اکنون در 30 پایگاه بسیج فعال شده و بیشتر در زمینه معضلات اجتماعی از جمله بی‌حجابی و طلاق فعالیت می‌کند.

رزاقپور از جمله برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان را برگزاری محافل انس با قرآن ذکر و تصریح کرد: تلاوت قرآن در این ماه انسان را از انحراف از مسیر اصلی محافظت می‌کند.

بخشدار آسمینون نیز اظهار داشت: فرهنگ‌سازی در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر از اساسی‌ترین کارها و بهترین زمان اجرای آن در ماه مبارک رمضان است.

جمشید سراجی با بیان اینکه طبق وعده الهی رحمانیت در این ماه شامل همه بندگان می‌شود، عنوان کرد: در این ماه درهای رحمت الهی به سوی همگان باز شده است، همان طور که با بررسی جرائم به خوبی درمی‌یابیم که میزان آنها در این ماه نسبت به ماه‌های دیگر کمتر است.

وی با تأکید بر فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در ماه مبارک رمضان ابراز داشت: از جمله کارهایی که باید در این ماه صورت گیرد، برجسته کردن، برنامه‌های قرآنی و پیشگیری از روزه‌خواری است.

انتهای پیام/80006/ک20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول