اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در گلستان انجام شد

راه‎اندازی گروه تولید محتوا در بسیج دانشجویی گلستان

مسئول ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی گلستان از راه‎اندازی گروه مطالعاتی تولید محتوا برای نخستین بار در استان خبر داد.

راه‎اندازی گروه تولید محتوا در بسیج دانشجویی گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی لشکربلوکی ظهر امروز در نخستین جلسه تولید محتوای بسیج دانشجویی استان اظهار داشت: با گردهم آمدن تعدادی دانشجوی نخبه بسیجی به شکلی هدفمند و منسجم ایده گروه تولید محتوای بسیج دانشجویی برای نخسیتن بار در استان عملی شد.

سرفصل مشترک تمام برنامه‎ها باید قاعده محتوا باشد

وی تصریح کرد: سرفصل مشترک و مغز تمام برنامه‎های ما باید قاعده محتوا باشد تا به یک خروجی منسجم برسیم.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان گلستان گفت: بزرگ‌ترین حفره سازمانی بحث تولید دانش اجرایی است لذا بهره‎وری دستگاه‎های ما در حد مطلوب نیست.

لشکربلوکی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص مطالبه از دانشجو خاطرنشان کرد: معظم‎له یکی از نقش‎های اساسی دانشجویان را تصمیم‎سازی برای مسئولان نظام خواندند و از آنان به عنوان افسران جنگ نرم یاد کردند.

گروه تولید محتوا دانشجویی نویدبخش نجات سازمان است

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان گلستان با بیان اینکه حرکت فرهنگی در کنار فعالیت فرهنگی، جریان فرهنگی را می‎سازد، تاکید کرد: زمانی می‎توانیم به جریان سیاسی و فرهنگی نگاه جنبشی داشته باشیم و زمانی هویت اصلی ما هویدا می‎شود که فعالیت‎های فرهنگی ما ختم به جریان فرهنگی شود.

لشکربلوکی متذکر شد: در گروه تولید محتوا برنامه‎ها بررسی و واکاوی و سپس اجرا خواهد شد، این فعالیت از انحراف برنامه‎ها جلوگیری می‎کند چراکه محتوا نقش علت‎های برنامه را اجرا می‎کند.

بسیج باید شبهاتی که در عقبه ذهن جوانان وجود دارد را برطرف کند

لشکربلوکی با اشاره به اینکه عنصر اصلی قاعده فرهنگی زمان است، تاکید کرد: گفتمان انقلابی بر قاعده رفتار نهادی و جهادی حاصل می‎شود.

وی در ادامه گفت: بسیج باید در طول زمان با حرکت در مسیر یک جریان فرهنگیٰ شبهاتی را که در عقبه ذهن جوانان وجود دارد را برطرف کند تا انحراف در زمان کهولت آنها را شاهد نباشیم.

نیروی بسیجی باید پردازنده باشد

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی گلستان تصریح کرد: نیروی بسیجی تنها پل اجرایی نیست بلکه باید با تفکر مسائل را واکاوی کند.

وی در پایان اظهار داشت: پشتوانه هر کیفیتی، کمیت است، کمیت لازمه کیفیت است اما همه چیز برای خلق یک جریان و اثر کیفی نیست.

لشکربلوکی ابراز امیدواری کرد که در صورت اثربخشی، این طرح گسترش یابد و روح محتوا در کالبد ساختار و سازمان نهادینه شود کما اینکه در حال حاضر هم شاید چنین باشد اما به گونه‎ای تخصصی به آن پرداخته نشده و این یک آسیب است.

انتهای پیام/2307/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول