اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان تأکید کرد

ارتباط مداوم بسیج با هنرمندان و نهادهای فرهنگی و هنری در سمنان

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان تأکید کرد: ارتباط مداوم بسیج با هنرمندان و نهادهای فرهنگی و هنری در این استان باید در دستور کار باشد.

ارتباط مداوم بسیج با هنرمندان و نهادهای فرهنگی و هنری در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان محمد نوروزیان یک‌شنبه شب در آیین افتتاح کانون بسیج هنرمندان شهرستان مهدیشهر که با حضور فرمانده سپاه مهدیشهر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهدیشهر و جمعی از هنرمندان این شهرستان در محل فرهنگ‏سرای نیستان مهدیشهر برگزار شد، اظهار کرد: روح هنر، پیوند آن با دین است که باعث بالا رفتن تاثیر هنر در جامعه می‏شود.

وی گفت: هنر آگاهانه منشأ اثر فراوان است و هنرمند باید بداند که هنر منشأ الهی دارد و هنرمند باید اثری را بازآفرینی کند که هنرمند اصلی آن خداست.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان با اشاره به اینکه هنر باید در پیوند با دین قرار گیرد، گفت: هر جا شاهد تاثیر فراوان یک اثر هنری در جامعه بودیم، منشأ آن پیوند با اعتقادات اسلامی و ارزش‏های والای دینی بوده است.

نوروزیان همچنین گفت: وقتی اعتقاد ما این است که «سیاست ما عین دیانت ماست»، پس باید هنر ما هم که برخاسته از اعتقاد ماست، عین سیاست و عین دیانت ما باشد و این همان روح هنر بوده که برخاسته از هنر الهی است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان با تشکر از همه کسانی که در راه‏اندازی کانون تلاش کردند، گفت: ارتباط مداوم بسیج با هنرمندان و اداره ارشاد و نهادهای فرهنگی و هنری باعث هماهنگی و پیشرفت در برنامه‏های بسیج خواهد شد.

در پایان این مراسم، دفتر کانون بسیج هنرمندان شهرستان مهدیشهر قرآن افتتاح شد.

انتهای پیام/2249/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول