اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اعضای شوراهای بسیج جامعه پزشکی فارس

نخستین مجمع عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس برگزار شد

نخستین مجمع عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس با حضور 120 نفر از اعضای شوراهای بسیج جامعه پزشکی استان فارس، برگزار شد.

نخستین مجمع عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی این شهر، این نشست به منظور بحث و تبادل نظر در مورد برنامه‌ها، سیاست‌های کاری، تبیین شرایط سیاسی روز، روشنگری افکار جامعه پزشکی و بیان مباحث فرهنگی برگزار شد.

سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی در این مجمع در مورد خلق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری در انتخابات 24 خرداد 92 و نقش بسیج جامعه پزشکی در کمک به دولت و تحقق حماسه اقتصادی  مواردی را مطرح کرد.

در این نشست رای‌گیری برای انتخابات شورای عالی بسیج جامعه پزشکی فارس انجام شد و پس از شمارش آرا، محمدهادی ایمانیه با حداکثر آرا به عنوان رئیس مجمع عمومی شورای سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس انتخاب شد و همچنین نائب رئیس مجمع، بازرسان اول و دوم مجمع انتخاب شدند.

در ادامه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و رئیس شورای بسیج جامعه پزشکی طی سخنانی در زمینه خلق حماسه سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری و نقش بسیج جامعه پزشکی در خلق این حماسه مطالبی را بیان کرد و پیشنهاد داد که کمیته‌هایی در زمینه بهداشت، درمان، تغذیه، دارو، فرهنگی، پژوهش و آموزش تشکیل شود و نخبگان بسیجی در حوزه بهداشت و درمان در این زمینه‌ها مشغول فعالیت شوند.

رؤسای شورا و مسئولان کانون‌های بسیج جامعه پزشکی نیز در این نشست به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند و در پایان بیانیه نخستین مجمع عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس قرائت شد.

انتهای پیام/‌2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول