اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه ملایر تأکید کرد

ضرورت ساماندهی مساجد و حسینیه‌های ملایر

فرماندار ویژه ملایر بر مدیریت و ساماندهی همه حسینیه‌ها و مساجد در همه نقاط شهر ملایر تأکید کرد.

ضرورت ساماندهی مساجد و حسینیه‌های ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر مصطفی آزادبخت ظهر امروز در ستاد اقامه نماز این شهرستان بر لزوم ترویج فریضه نماز در جامعه به ویژه اقشار جوان تأکید کرد و افزود: ماه رمضان فرصت مناسبی برای جذب مردم به مساجد و ترویج فرهنگ نماز در جامعه است.

وی ابراز داشت: در این راستا ساماندهی و مدیریت در مساجد و حسینیه‌ها بسیار مهم است و همه این اماکن نیاز به یک مدیریت واحد دارند.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه در برخی نقاط شهرستان حسینیه‌ها و مساجد مورد مهجوریت واقع شده و نیاز به ساماندهی و مدیریت دارند تصریح کرد: در این زمینه مسئولان مربوطه و ستاد اقامه نماز باید مشکلات این اماکن مذهبی را بررسی و نسبت به رفع نواقص و مشکلات آن اقدام کنند.

وی به دستگاه‌های اجرایی و بخشداران ملایر بر نصب بنر با موضوع نماز تأکید کرد و عنوان داشت: این امر در ترویج این فریضه الهی بسیار مؤثر است.

آزادبخت نصب تابلوهای حد ترخیص در ورودی‌های شهرستان ملایر را خواستار شد و افزود: در این راستا روحانیون با همکاری شهرداری نسبت به این موضوع اقدام کنند.

در ادامه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز مساجد را پایگاه حل مسائل و مشکلات برشمرد و عنوان کرد: با ساماندهی مساجد می‌توان حداکثر استفاده را از این مکان‌های معنوی ببریم.

علی‌نعمت چهاردولی توجه به مسائل اعتقادی و فرهنگی را وظیفه همه مسئولان به ویژه روحانیون و مسئولان فرهنگی برشمرد و گفت: امروز توجه به برگزاری نماز و چگونگی تبیین  این امر برای مردم در جامعه بسیار حائز اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات امروز در جامعه از سبک شمردن فریضه نماز است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ترویج فرهنگ نماز را به عنوان یک بحث نرم‌افزاری خواستار شد و ابراز داشت: تبیین درست فریضه نماز و جذب جوانان به این امر الهی می‌تواند جامعه را در برابر بسیاری از آسیب‌ها و بزه‌های اجتماعی بیمه کند.

انتهای پیام/89013/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول