اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی شهرداری همدان خبر داد

اقامه نماز جماعت در 14 بوستان همدان

معاون فرهنگی شهرداری همدان گفت: نمازگزاران و مسافرینی که در محل‌های عمومی مستقر هستند می‌توانند در 14 بوستان سطح شهر همدان نماز جماعت برگزار کنند.

اقامه نماز جماعت در 14 بوستان همدان

عباس صوفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه شهرداری همدان برای ماه رمضان قبل از شروع این ماه مبارک برنامه‌ریزی کرده اظهار داشت: قبل از آغاز ماه رمضان برای نوجوانانی که امسال برای نخستین بار روزه می‌گیرند جشن روزه‌داری برگزار کردیم.

وی ادامه داد: در سه فرهنگسرای تالار فجر، شهید مدنی و فرهنگیان همه روزه برنامه قرائت روزی یک جزء قرآن را برای دانش‌آموزان برگزار می‌کنیم.

معاون فرهنگی شهرداری همدان با اشاره به اینکه در حال حاضر در 14 پارک در سطح شهر نماز جماعت برگزار می‌شود تصریح کرد: در حال برنامه‌ریزی هستیم که تعداد چهار بوستان دیگر نیز برای اقامه نماز جماعت آماده کنیم.

وی با بیان اینکه جشن ولادت امام حسن(ع) به صورت گسترده در میدان باباطاهر برگزار خواهد شد افزود: در تمام فرهنگسراها در طول تابستان برنامه‌های ویژه با برگزاری کلاس‌های مختلف برای گذراندن اوقات فراغت دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.  

صوفی در ادامه به برنامه‌های آموزش شهروندی اشاره کرد و یادآور شد: آموزش شهروندی در حوزه‌های مختلف انجام می‌شود که چند روز پیش طرح همیار شهر را با همکاری آموزش و پرورش برای 350 نفر از دانش‌آموزان مقطع راهنمایی برگزار کردیم. 

وی بیان داشت: در حوزه همیار شهر برنامه‌ریزی شده که در مراحل بعدی از ظرفیت دانش‌آموزان برای کمک به شهرداری استفاده خواهد شد.

معاون فرهنگی شهرداری همدان با بیان اینکه ساماندهی اقامت مسافرین در سطح معابر شهری یک کار گروهی است ابراز داشت: کمپینگ‌های مسافری در بلوار ارم، پارک مردم، کمپ ورودی شهر در بلوار بسیج و پارک جنب دانشگاه پیام نور برای استقرار مسافرین آماده شده است.

انتهای پیام/89019/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول