اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان غربی:

برپایی جشنواره‌های سنتی در جذب گردشگران موثر است

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: برپایی جشنواره‌های سنتی مانند جشن برداشت محصولات کشاورزی در جذب گردشگران تاثیر زیادی دارد.

برپایی جشنواره‌های سنتی در جذب گردشگران موثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سید جواد محمودی ظهر امروز در جلسه‌ کارگروه تخصصی میراث فرهنگی که در سالن جلسات این معاونت تشکیل شد، اظهار داشت:  انگور به عنوان یکی از محصولات استراتژیک استان قلمداد می‌شود، بنابراین می‌توان آئین برداشت این محصول را به عنوان یک جشن ملی ثبت کرد، که تحقق این موضوع اهتمام فعالان بخش خصوصی و دولتی را می‌طلبد.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی به اهمیت برپایی جشنواره‌های سنتی، اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های مختلف و مسئول در این موضوع مانند آژانس‌های هواپیمایی و هتلداران باید در این عرصه وارد عمل شوند.

محمودی جشنواره انگور را یک فرصت مغتنم برای جذب گردشگر دانست و خاطرنشان کرد: چنانچه در راستای برپایی چنین جشنواره‌هایی مبادرت شود، علاوه بر مناطق مختلف کشور، از سایر کشورها نیز گردشگر به این خطه وارد می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی به لزوم معرفی ظرفیت‌های مختلف گردشگری در استان اشاره کرد، اظهار داشت:‌ مسئولان باید در این زمینه جدی‌تر و باقدرت‌تر وارد شوند، تا نتایج مورد نظر به دست آید، چه بسا از این رهگذر برای جوانان اشتغال نیز ایجاد شود.

انتهای پیام/61002/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول