اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

کیاسر شهری زیبا و غریب برای گردشگران

شهر کوچک کیاسر به خاطر محصور شدن در تپه‌های خاکی کمتر مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد.

کیاسر شهری زیبا و غریب برای گردشگران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، کیاسر مازندران از پیشینه تاریخی بسیار زیادی برخوردار است ولی به خاطر محرومیت‌ و کم‌توجهی‌ها در ادوار گذشته و حال این شهر تاریخی مازندران همچنان از محرومیت رنج می‌برد.

قبل از بهسازی جاده سمنان و ساری این منطقه به خاطر نداشتن جاده دسترسی مناسب کمتر مورد توجه گردشگران و مسافران قرار می‌گرفت و تنها شاهد حضور بومی‌ها در این منطقه بودیم.

با وجود بهسازی جاده و تردد بی‌شمار در جاده به خاطر مناسب نبودن حاشیه جاده‌ای این شهر همچنان مورد بی‌مهری قرار دارد و شاهد حضور بسیار کمرنگ گردشگران در این شهر تاریخی مازندران هستیم.

شهردار کیاسر که از این وضعیت بسیار نگران است در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اعلام نامناسب بودن ورودی شهر کیاسر از سمت سمنان بیان داشت: پس از بهسازی جاده عملیات به خاطر خاکبرداری نامناسب جاده این منطقه را به تلی از خاک تبدیل کرد که نمای شهر کیاسر کاملا ناپیدا است.

سیدبشیر عمادی ادامه داد: گردشگران زمانی متوجه حضور کیاسر می‌شوند که در وسط جاده کمربندی قرار دارند و امکان بازگشت‌شان به شهر کیاسر وجود ندارد.

وی ادامه داد: برای رفع این مشکل عملیات خاکبرداری برای به بهتر دیده شدن شهر کیاسر از حدود یک ماه قبل تاکنون شروع شد.

شهردار کیاسر ادامه داد: از زمان عملیات بهسازی تاکنون بیش از 15 هزار تن مخلوط از حاشیه جاده با همکاری بخشداری انجام شد که این عملیات برای بهتر دیده‌شدن شهر کیاسر نیاز به تامین اعتبار دارد.

عمادی در ادامه یادآور شد: در ورودی شهر کیاسر از  سمت سمنان برای حضور مسافران در این شهر مشکلاتی وجود دارد که نیاز است مسئولان راه و شهرسازی نسبت به بهسازی آن اقدام کنند.

انتهای پیام/86004/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول