اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد

گردشگری رمضان در سومین حرم اهل بیت (ع)

به مناسبت ماه مبارک رمضان، اداره کل میراث فرهنگی فارس با همکاری دیگر سازمان‌ها، ویژه‌برنامه‌هایی را با عنوان «گردشگری رمضان در سومین حرم اهل ‌بیت (ع)» تدارک دیده است.

گردشگری رمضان در سومین حرم اهل بیت (ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس،‌ به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان این اداره کل اقدام به برگزاری ویژه برنامه‌هایی با عنوان «گردشگری رمضان» کرده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس با اعلام این برنامه‌ها گفت: این اداره کل با همکاری آستان مقدس احمدی و محمدی (ع)، شهرداری شیراز و تأسیسات و موسسات گردشگری فارس در نظر دارد برنامه‌های متنوعی در این ماه پرفیض شامل جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها، اجرای تورهای مذهبی، نشست‌های تخصصی و مراسم تعزیه‌خوانی و... با شکوه خاصی در شهر مقدس شیراز برگزار کنند.

قدرت‌الله تاج‌بخش متذکر شد: این برنامه‌ها از 14تیر ماه جاری آغاز و تا پایان ماه برای استفاده عموم علاقمندان و روزه‌داران ادامه می‌یابد. از جمله این برنامه‌ها می‌توان به می‌توان به اجرای تورهای مذهبی در سطح این استان، برپایی نمایشگاه‌های میراث معنوی و مرمت مساجد فارس، جشنواره خوراک و شیرینی، اجرای مراسم تعزیه حضرت علی (ع) و… اشاره کرد.

انتهای پیام/‌2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول