اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی آبیک خبر داد

جذب 100 درصدی اعتبارات طرح توسعه کشاورزی در آبیک

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک از جذب 100 درصدی اعتبارات طرح توسعه کشاورزی در این شهرستان با 135 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

جذب 100 درصدی اعتبارات طرح توسعه کشاورزی در آبیک

بیژن لطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: طرح جاری آمار کشاورزی پروژه‌های گندم، جو و سایر محصولات در سطح 30 آبادی اجرا شده است.

وی از صدور مجوز مشاغل خانگی برای 125 نفر خبر داد و افزود: 25 نفر برای دریافت تسهیلات بانکی مشاغل خانگی به بانک‌‎ها معرفی شده‌اند و یک میلیارد و 250 میلیون ریال تسهیلات دریافت کرده‌اند.

این مسئول ادامه داد: برای 300 نفر در سامانه، رصد اشتغال ثبت شده است که 15 نفر بیشتر از سهمیه بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: پرونده متقاضیان تسهیلات طرح و توسعه کشاورزی تشکیل و در حال بررسی است.

*اجرای قانون اصلاحات ارضی در مزرعه اشرف‌آباد

لطفی از اجرای قانون اصلاحات ارضی در مزرعه اشرف‌آباد و پیگیری امور مربوط به آنها در روستای زرجه‌بشتان به منظور تنظیم و مبادله اسناد زارعان و مالکان خبر داد و گفت: به منظور اصلاح اسناد زارعان هفت مورد ماده 28 آیین‌نامه اصلاحات ارضی اجرا شده است.

وی با اشاره به پیگیری امور مربوط به واگذاری اراضی دولتی برای اجرای طرح‌های کشاورزی و غیرکشاورزی به تعداد 35 مورد، تصریح کرد: از 135 مورد مجوز صادره از کمیسیون تبصره ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها تبصره ماده چهار یک قانون بازدید شده است.

این مسئول بیان کرد: 130 مورد امور مربوط به درخواست متقاضیان برای تغییر کاربری زراعی و باغی به منظور تبدیل به واحدهای صنعتی و دامداری (موضوع تبصره چهار ماده یک و تبصره یک ماده یک قانون) پیگیری شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک اضافه کرد: 50 پرونده امور مربوط به تغییر کاربری غیرمجاز زراعی و باغ‌ها در مراجع قضایی برای اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها مصوب سال 74 و اصلاحیه آن مصوب سال 85 پیگیری شده است.

انتهای پیام/77006/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول