اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل آموزش و پرورش کرمان:

پروژه مهر آموزش و پرورش تمرین مدیریت بحران است

معاون پژوهش‌ و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت‌: پروژه مهر آماده‌سازی آموزشگاه برای اجرای برنامه‌های آموزشی و پرورشی و در واقع همان مدیریت و برنامه‌ریزی قبل از بحران است.

پروژه مهر آموزش و پرورش تمرین مدیریت بحران است

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، محمدرضا سلطان‌زاده صبح امروز در جمع مدیران مدارس نرماشیر اظهار داشت‌: ‌مهم‌ترین فرآیند مدیریت‌، برنامه‌ریزی است و برنامه چارچوب خاصی دارد که می‌تواند در قالب چند طرح اجرایی شود.‌

معاون پژوهش‌ و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان بیان داشت: قبل از معرفی طرح و برنامه ابتدا باید ضرورت اجرای برنامه مشخص شود‌. 

سلطان‌زاده گفت‌: مدیران آموزشی شهرستان نرماشیر از نظر برنامه‌ریزی و تدوین برنامه سالانه همگام با برنامه‌های ابلاغی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان هستند.

وی با اشاره به اتفاقات مربوط به مصر و وضعیت بحرانی کشورهای همسایه عنوان کرد: آنچه که‌ امروز موجب شده‌ تا ایران اسلامی هر سال نسبت به گذشته از امنیت بهتر و رشد قابل توجهی برخوردار شود و برخلاف کشورهای همسایه در جهان خود‌نمایی کند، وجود ولایت و رهبری به عنوان سکان‌دار اصلی نظام است‌.

‌وی چها‌ر عامل ‌که موجب اخلال در کارها می‌شود را یادآور شد و افزود‌: بیماری‌، کم کاری‌، تداخل و موازی‌کاری مانع از انجام کار با کیفیت می‌شود، بنابراین باید یک کار را درست در بهترین زمان به بهترین روش و توسط فرد مناسب انجام دهیم تا کار انجام شده از کیفیت لازم برخوردار شود. 

عباس حدادیان مدیر آموزش و پرورش نرماشیر نیز در این جلسه با ارائه گزارش مختصری از وضعیت ساماندهی آموزش و پرورش نرماشیر اظهار داشت: مهم‌ترین هدف از ساماندهی در این شهرستان استفاده بهینه از فضا و نیروی انسانی است‌.

وی خاطر نشان کرد‌: هر کار و برنامه‌ای که موجب صرفه‌جویی‌ و بهره‌وری بهتر در نظام آموزشی شود از آن استقبال می‌شود.

انتهای پیام/80026/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول