اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شانزدهمین اجلاس سالانه نظام مهندسی ساختمان کشور

رصدخانه ملی علم و فناوری دستاوردهای خود را به نمایش گذاشت

رئیس پژوهشگاه مهندسی بحران‌های طبیعی شاخص پژوه گفت: در مدت برگزاری شانزدهمین اجلاس سالانه نظام مهندسی ساختمان کشور که در کیش برپا شد، رصدخانه ملی علم و فناوری دستاوردهای خود را به نمایش گذاشت.

رصدخانه ملی علم و فناوری دستاوردهای خود را به نمایش گذاشت

امیر محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: پژوهشگاه شاخص پژوه به عنوان نخستین پژوهشگاه بخش خصوصی کشور و موسس رصد خانه ملی علم و فناوری در حوزه صنعت ساختمان و مدیریت بحران بوده که در مدت برگزاری شانزدهمین اجلاس سالانه نظام مهندسی ساختمان کشور که در جزیره کیش برگزار شد به معرفی توانمندی‌ها و تجارب پژوهشی و آموزشی خود پرداخت.

وی با بیان اینکه این رصدخانه از طریق پایش و پویش مداوم محیطی، به بررسی پیغام‌های ضعیف و قوی در حوزه صنعت ساختمان می‌پردازد، تصریح کرد: بررسی روند تغییرات فعلی و آتی حوزه‌های مربوط به صنعت ساختمان و مدیریت بحران از مهمترین مواردی است که این رصدخانه در این اجلاس آن را مورد پردازش قرار داده است.

رئیس پژوهشگاه مهندسی بحران‌های طبیعی شاخص پژوه با اشاره به اینکه این اجلاس هر سه سال یک بار برگزار می‌شود، گفت: در این همایش هر کدام از استان‌ها با ارائه گزارش سالانه خود و بررسی و تصویب خط مشی‌های سازمان نظام مهندسی در سال آینده و در نهایت اتخاذ تصمیم و ارائه راهکارهای مناسب در جهت جبران کاستی ها و قرار گرفتن در مسیر پیشرفت سازمان و اعتلای صنعت ساختمان در این همایش شرکت داشتند.

انتهای پیام/63007/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول