اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل:

بارقه‌های امید برای تحول در حوزه صنعتی و تولیدی در دولت آینده شکل گرفته است

رئیس اتاق بازرگانی،‌ صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: بارقه‌های امید در دولت آینده برای تحول‌آفرینی در حوزه تولید، صنعت و معدن و بخش‌های دیگر اقتصادی به وجود آمده است.

بارقه‌های امید برای تحول در حوزه صنعتی و تولیدی در دولت آینده شکل گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین پیرمؤذن عصر امروز در جلسه اعضای اتاق بازرگانی در اردبیل اظهار داشت: در نشست اخیری که اعضای اتاق بازرگانی ایران با رئیس جمهور منتخب داشتند مشکلات، نارسایی‌ها و بسیاری از گرفتاری‌های فعالان بخش خصوصی و فعالان عرصه‌های تولیدی و اقتصادی مطرح شد که با دیدگاه‌های مثبت رئیس جمهور آینده انتظار می‌رود این مشکلات و نارسایی‌ها برطرف شود.

وی رسالت بخش خصوصی را در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی نقش تعیین‌کننده توصیف کرد و ادامه داد: ‌در سنگر اقتصادی برای تحول خواسته و مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر خلق حماسه اقتصادی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

پیرمؤذن تصریح کرد:‌ به عنوان سرباز جبهه اقتصادی برای پویایی اقتصاد، رونق تولید داخلی و توسعه و خودکفایی کشور تمام همت و تلاش جهادگونه بر این است تا گره‌ای از مشکلات و نارسایی‌ها باز شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه سیاست یک دولت کفه یک ترازو و اقتصاد آن کفه دیگر ترازو است، خاطر نشان کرد: مسایل سیاسی و اقتصادی مکمل یکدیگرند و با یک نگاه واحد باید به این دو بخش نگاه کنیم تا مبادا یکی را بر دیگری برتر بدانیم.

وی اضافه کرد: چون غفلت از یکی موجب می‌شود که دو کفه ترازو در تصمیم‌گیری‌ها و عملیاتی کردن برنامه‌ها به تعادل نرسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس اتاق بازرگانی استان یکی از آفت‌های اقتصادی کشور را برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری با نگاه سیاسی اعلام کرد و یادآور شد: متأسفانه در سال‌های اخیر سیاست اقتصاد را تحت‌الشعاع قرار داده که این خود تبعات منفی در جامعه به دنبال داشته و ضربات جبران‌ناپذیری را بر پیکره اقتصاد و تولید وارد کرده است.

پیرمؤذن گفت: با حضور حماسی و مشارکت گسترده مردم در انتخابات و انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس‌جمهور منتخب در کنار خلق حماسه سیاسی بیانگر این موضوع است که ما در تمام حوزه‌های کشوری به یک خط و مشی اعتدالی نیاز داریم.

وی در پایان افزود: امیدواریم دیگر شاهد تکرار سال گذشته برای بخش خصوصی که سال سخت و نگران‌کننده‌ای بود، نباشیم و با روی کار آمدن دولت یازدهم حمایت دولت از یک سو و کاهش التهابات تحریم دشمنان از سوی دیگر سبب شود تا کشور در مسیر آرامش و توسعه حقیقی گام بردارد.

انتهای پیام/62007/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول