اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه کباب و آشپزان قزوین:

نرخ یک کیلو آش حلیم در قزوین 2800 تومان است

رئیس اتحادیه کباب و آشپزان قزوین گفت: نرخ یک کیلو آش حلیم در قزوین در ماه مبارک رمضان امسال دو هزار و 800 تومان است.

نرخ یک کیلو آش حلیم در قزوین 2800 تومان است

ابوالقاسم گلناری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: یک کیلو آش حلیم در ماه مبارک رمضان امسال با نرخ دو هزار و 800 تومان بین مردم روزه‌دار و خریداران در استان قزوین عرضه می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه سال گذشته نرخ فروش یک کیلو آش حلیم در قزوین دو هزار و 800 تومان بوده است، اذعان داشت: امسال نرخ این آش افزایش نیافته و بدون تغییر به خریداران عرضه می‌شود. 

رئیس اتحادیه کباب و آشپزان قزوین با بیان اینکه نرخ آش حلیم با برگزاری جلسه‌ای توسط مجمع امور صنفی و کمیسیون تنظیم بازار تعیین می‌شود، متذکر شد: اتحادیه کباب و آشپزان قزوین خواستار افزایش نرخ این آش هستند که سازمان صنعت، معدن و تجارت از افزایش آن جلوگیری می‌کند. 

گلناری با اشاره به اینکه نرخ فروش هر کیلو آش حلیم در استان قزوین نسبت به سایر استان‌های کشور پایین است، اضافه کرد: باید نرخ این آش کیلویی به سه هزار و 500 تومان برسد تا آشپزان سود خوبی از فروش این آش کنند. 

وی با بیان اینکه نرخ یک کیلو آش حلیم در استان‌های تهران، کرج و مشهد هفت هزار تومان است، متذکر شد: این نرخ نسبت به قزوین بیشتر است. 

رئیس اتحادیه کباب و آشپزان قزوین با بیان اینکه آش حلیم عبید زاکان قزوین از کیفیت بهتری نسبت به سایر استان‌ها برخوردار است، بیان کرد: به همین دلیل این آش در استان‌های تهران و کرج با قیمت هفت هزار تومان به خریداران عرضه می‌شود. 

این مسئول یادآور شد: یک کیلو آش امام با توجه به مخلفات آن با نرخ‌های مختلفی در اصناف آشپزان به متقاضیان به فروش می‌رسد. 

رئیس اتحادیه کباب و آشپزان قزوین اظهار داشت: هر سال در ماه مبارک رمضان آش حلیم قزوین با استقبال خوب خریداران به فروش می‌رسد. 

انتهای پیام/77009/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول