اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل زندان‌های هرمزگان تاکید کرد:

لزوم ارتقا نظام زندانبانی با اجرای برنامه‌های راهبردی

مدیر کل زندان‌های هرمزگان گفت: باید با تدبیر و راهکارهای مناسب و اجرای برنامه‌های راهبردی به دنبال ارتقا نظام زندانبانی بود.

لزوم ارتقا نظام زندانبانی با اجرای برنامه‌های راهبردی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اکبر سلیمانی امروز در نشست شورای اداری زندان‌های هرمزگان به تبیین سیاست‌های سازمان پرداخت و افزود: باید با عزم و اراده مضاعف و تلاش و پشتکار برنامه‌های سازمانی را به پیش برد.

وی اظهار داشت: مشکلات نباید ما را از رسالت و هدف اصلی خود دور کند و باید با صبر و بردباری و با نیت خالصانه و توکل بر خدا، خدمات را ارتقا بخشید.

مدیر کل زندان‌های هرمزگان نسبت به حساسیت بیشتر در مسائل امنیتی هشدار داد و تصریح کرد: باید ضرورت و اهمیت کار برای تمامی کارکنان توجیه و با حساسیت خاصی مسائل امنیتی پیگیری و دنبال شود.

سلیمانی به در پیش بودن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و بیان داشت: باید دقت نظر کارکنان بیشتر شود و به همه مسایل توجه کرد تا از بروز هرگونه نا امنی جلوگیری شود.

وی همچنین خواستار توجه بیشتر به کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها شد و گفت: اهداف اصلاحی و تربیتی با افزایش تراکم زندانیان حاصل نمی‌شود و باید با ارائه راهکارهای مناسب به دنبال کاهش جمعیت کیفری و کیفی بخشی به برنامه‌ها بود.

مدیر کل زندان‌های هرمزگان افزود: باید به دنبال ایجاد ساختار فیزیکی مطلوب و طبقه بندی مددجویان بود تا ضمن رعایت حقوق شهروندی مسیر برای اصلاح و تربیت آنان نیز هموارتر شود.

*کمک 1.2 میلیارد تومانی خیران به زندان‌های هرمزگان

معاون اصلاح و تربیت زندان‌های هرمزگان هم در این نشست به ارائه آماری از جذب کمک‌های خیران پرداخت و بیان داشت: سال گذشته بیش از یک میلیارد و 200 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیران برای انجام کارهای عمرانی، رفاهی و خدماتی در زندان‌ها جمع آوری شد.

عباس لقمانی همچنین به پی‌گیری و اجرای تفاهمنامه‌های بین بخشی و اجرای دستورالعمل‌های سازمانی تاکید کرد.

انتهای پیام/88001/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول