اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصویب شورای شهر دوگنبدان صورت گرفت

افزایش 25 تا 30 درصدی کرایه تاکسی درون‌شهری در گچساران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گچساران گفت: با تصویب شورای اسلامی شهر دوگنبدان و تأیید کمیته انطباق فرمانداری، کرایه تاکسی درون‌شهری در گچساران 25 تا 30 درصد افزایش یافت.

افزایش 25 تا 30 درصدی کرایه تاکسی درون‌شهری در گچساران

امید محمدی‌مفرد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در این شهرستان حدود 700 تاکسی وجود دارد که کار حمل و نقل مسافر را به نحو مطلوبی ارائه می‌دهند.

وی یادآور شد: از این تعداد افزون بر 200 دستگاه فرسوده بوده که تعویض این تاکسی‌ها در دستور کار تاکسیرانی قرار دارد.

فعالیت 500 دستگاه تاکسی درون‌شهری در گچساران

محمدی‌مفرد با بیان این‌که 500 دستگاه تاکسی در دوگنبدان فعال است، بیان کرد: این تعداد تاکسی روزانه کار حمل و نقل مسافران را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به افزایش قیمت کرایه تاکسی‌های درون‌شهری این شهرستان گفت: این نرخ در راستای ساماندهی نرخ کرایه تاکسی‌ها و پس از برآورد قیمت کارشناسی اجرایی شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گچساران با اشاره به اینکه نرخ‌های مصوب به رانندگان ابلاغ شده، رعایت دقیق این قیمت‌ها توسط رانندگان را خواستار شد.

محمدی‌مفرد از رانندگان و شهروندان خواست تا همچون گذشته همراهی‌ و همکاری لازم را با سازمان تاکسیرانی داشته ‌باشند. رعایت نرخ مصوب کرایه تاکسی با توجه به مسیرهای تعیین ‌شده برای رانندگان ضروری بوده و با رانندگان متخلف برخورد می‌شود.

محمدی‌مفرد یادآور شد: رانندگان تاکسی‌ باید نرخ‌های جدید کرایه را برای اطلاع عموم مردم نصب کنند و با برخوردی مناسب این افزایش کرایه را به اطلاع مسافران خود برسانند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گچساران با اشاره به افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس تاکسیرانی در نقاط مختلف شهری ابراز داشت: همکاری مردم در برخورد با رانندگان متخلف بسیار ضروری است.

محمدی‌مفرد نرخ افزایش کرایه در مسیرهای درون‌شهری را متفاوت و از 3 هزار ریال در مسیرهای کوتاه و 4 هزار ریال برای مسیرهای طولانی اعلام کرد.

وی از مردم خواست تا در صورت برخورد با هرگونه تخلف از سوی رانندگان تاکسی‌های درون‌‌شهری، با شماره تلفن3335767 تماس حاصل کنند.

محمدی‌مفرد یادآور شد: گشت‌های تاکسیرانی در طول روز در نقاط مختلف شهر در حال تردد بوده و آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.

انتهای پیام/82001/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول