اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی از سوی معاون عمرانی استاندار همدان

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همدان معرفی شد

طی حکمی از سوی معاون عمرانی استاندار همدان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همدان معرفی شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همدان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی تاکسیرانی همدان، طی حکمی از سوی خسرو سامری معاون عمرانی استاندار همدان، محمود حضرتی به عنوان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر همدان منصوب و از زحمات محمد جواد زارعی مدیرعامل سابق این سازمان تقدیر به عمل آمد.

معاون اداری ـ مالی شهردار همدان با بیان اینکه شهرداری به مدیرانی نیازمند است که بتوانند با جدیت امور را پیگیری کنند، گفت: توجه به نیازهای مردم و رضایتمندی آنها باید هدف اصلی ما باشد.

محسن زهری با بیان اینکه هر فرد مسئول باید آمادگی هر تصمیمی را از سوی مقامات بالاتر داشته باشد، ابراز داشت: داشتن عنوان یا پست و مسئولیت در زندگی انسان‌ها فقط یک امتحان الهی برای خدمت به مردم است و نباید افراد از داشتن این پست‌ها احساس غرور و یا برعکس احساس سرشکستگی کنند چرا که امروز ما مسئولیم و فردا دیگری جای ما را می‌گیرد و این مسئولیت‌ها امانت‌های خداوند هستند که به افراد برای خدمت به خلق خدا سپرده شده و باید نهایت دقت را در زمان تصدی آن انجام دهند.

سرپرست حمل و نقل و ترافیک شهرداری نیز زحمات و خدمات مدیر سابق را در طول دوران مسئولیت سازمان تاکسیرانی را خوب ارزیابی کرد و افزود: زارعی در بحث ساماندهی تاکسی‌ها، تأسیس صندوق قرض الحسنه، خدمات رفاهی به تاکسیرانان و مکانیزاسیون امور تاکسیرانان قابل تقدیر است.

محمدجواد جعفرپور ضمن اعلام رضایت مردم به دلیل مطلوب بودن سرویس حمل و نقل تاکسی‌های درون‌شهری گفت: با برنامه‌ریزی صحیح و اصولی می‌توان سطح کیفیت خدمات‌رسانی به مردم را بالا برد.

در پایان جلسه نیز محمود حضرتی مدیرعامل جدید سازمان تاکسی رانی به بیان اهداف و دیدگاههای خود جهت ادامه کار در سازمان پرداخت.

مدیرعامل جدید سازمان تاکسیرانی همدان گفت: افزایش اعتماد عمومی و مسئولیت‌پذیری تاکسیداران و همچنین فرهنگ‍‌سازی برای تغییر نگرش افراد جامعه نسبت به اقشار  زحمتکش  از دیگر برنامه‌هایی است که باید انجام پذیرد.

وی اجرای سیاست‌های تشویقی و حمایتی برای رانندگان تاکسی و توسعه ناوگان حمل و نقل تاکسی و تعویض تاکسی‌های فرسوده را از دیگر برنامه‌های پیش روی خود عنوان کرد.

انتهای پیام/89003/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول