اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دوگانه سوزهای غیرمجاز در معرض آتش‌سوزی

تاکسی شیراز از چنگال شعله‌های آتش نجات یافت

در یک مورد آتش‌سوزی خودرو که علت آن در دست بررسی است، عکس‌العمل سریع آتش‌نشانان شیراز یک تاکسی را از چنگال شعله‌های آتش نجات داد.

تاکسی شیراز از چنگال شعله‌های آتش نجات یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این شهر، با اعلام گزارش حریق یک تاکسی دوگانه‌سوز از ناحیه موتور ستاد فرماندهی آتش‌نشانی آتش‌نشانان ایستگاه 9 را به بلوار نصر اعزام کرد.

بنابر گزارش دریافتی فارس، خودروهای آتش‌نشانی در مسیر عملیات با ترافیک سنگینی مواجه شدند که به علت حریق خودرو در وسط خیابان ایجاد شده بود و تا یک کیلومتر ادامه داشت و رسیدن به موقع به شعله‌های سرکش را غیر ممکن کرده بود.

در همین وضعیت یکی از آتش‌نشان‌ها یک کپسول چهار کیلویی را به دست گرفته و از خودرو بیرون آمده و به سمت محل حادثه دوید.

وی با نشانه گرفتن زیر خودرو با کپسول اطفا، موفق شد آتش را به موقع خاموش کند و با باز شدن مسیر برای خودروی اطفایی بقیه اطفاگران نیز به محض رسیدن اقدام به خاموش کردن و سرد کردن حرارت کردند.

بر اساس همین گزارش، نصب کپسول‌های غیراستاندارد گاز در کارگاه‌های غیرمجاز و قرار دادن وسایل قابل اشتعال سوخت‌رسانی در صندوق عقب برخی خودروها از عوامل افزایش احتمال آتش‌سوزی خودروها در روزهای گرم تابستان است.

به گزارش فارس، به دام انداختن سه مار سمی در منازل مسکونی محله‌های مختلف شیراز، اطفای حریق پارکینگ در منزلی واقع در قم‌آباد قصردشت و خاموش کردن حریق ناشی از انفجار زیر زمین منزلی واقع در شهرک گلستان برخی از عملیات‌ آتش‌نشانی شیراز در روزهای اخیر بوده است.

انتهای پیام/‌2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول