اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم:

تمامی تاکسی‌های گردشی شهر به خطی تبدیل می‌شوند

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: برنامه کلی ما درباره تاکسی‌های گردشی تبدیل آنها به خطی و یا VIP است.

تمامی تاکسی‌های گردشی شهر به خطی تبدیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا اقبالیان با اشاره به فعالیت تاکسی‌ها در شهر قم اظهار کرد: طبق فرایند و استانداردی که داریم 20 درصد از ناوگان به دلایل مختلف می‌توانند غیرفعال باشند و مابقی از طریق سیستم بازرسی کنترل می‌شوند و باید به صورت گسترده در سطح شهر فعالیت کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر دو نوع تاکسی در قم فعالیت می‌کنند، نخست تاکسی‌های خطی که ابتدا و انتهای مسیر آنها مشخص است و دوم تاکسی‌های گردشی که در سطح شهر فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم در خصوص تاکسی‌های خطی گفت: تاکسی‌های خطی فعالیتشان مشخص بوده و آنهایی که فعال باشند، کارت برایشان صادر شده و ابتدا و انتهای مسیر هم مشخص است و هیچ مشکلی برای کنترل آنها نداریم.

اقبالیان ادامه داد: حتی در این مسیر به سمت هوشمندسازی حرکت خواهیم کرد که تمام پرداخت‌ها هم الکترونیک بوده و نظارت‌ها با دقت انجام شود.

وی تاکید کرد: هم‌اکنون در شهر قم 2 هزار و 400 دستگاه خطی فعال هستند و هزار دستگاه تاکسی بی‌سیم هم خدمات‌رسانی می‌کنند که نظارت‌های لازم بر روی آنها انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به فعالیت تاکسی‌های گردشی گفت: در زمینه فعالیت این تاکسی‌ها هم نظارت‌ها انجام می‌شود و ناظران ما که در خیابان‌ها مستقر هستند بر نوع خدمات‌رسانی تاکسی‌ها نظارت خواهند داشت. 

اقبالیان تصریح کرد: همچنین یکی از نظارت‌ها از طریق پرینت سوختی است که گرفته می‌شود که تاکسی‌های گردشی از این طریق مورد نظارت قرار می‌گیرند.

وی افزود: برنامه کلی ما در خصوص تاکسی‌های گردشی تبدیل آنها به خطی و یا VIP است 

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: از ابتدای سال 400 دستگاه تاکسی گردشی، خطی شده‌اند و 250 دستگاه هم تا یک ماه آینده خطی می‌شوند.

انتهای پیام/2258/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول