اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیروزی برابر حفاری اهواز

امید صبای قم به فینال فوتسال امیدهای کشور راه یافت

تیم فوتسال امید صبای قم در راه رسیدن به مقام قهرمانی ششمین دوره مسابقات لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور به دیدار نهایی راه یافت.‌

امید صبای قم به فینال فوتسال امیدهای کشور راه یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از پایان مرحله گروهی ششمین دوره مسابقات لیگ دسته اول فوتسال جوانان باشگاه‌های کشور که با رقابت 14 تیم در دو گروه به انجام رسید، در نهایت چهره چهار تیم راه‌یافته به نیمه ‌نهایی مشخص شد که با صعود صبای قم برای پنجمین بار به نیمه نهایی همراه بود.

صبای قم در مرحله ‌نهایی این دوره از مسابقات که به میزبانی شهرستان رشت در حال برگزاری است، در مصاف با تیم نام آشنای حفاری اهواز به پیروزی رسید تا همانند سال‌های 1386 و 1387 که دو بار به فینال رسیده بود، این بار نیز راهی دیدار فینال این دوره از مسابقات شود.

تیم فوتسال امید صبای قم در این دیدار که در حضور تماشاگران رشتی برگزار شد، بارها در مقابل دروازه تیم حریف خود صاحب موقعیت گلزنی شد اما در نیمه نخست این بازی از رسیدن به گل ناکام ماند و 20 دقیقه وقت مفید این دیدار را با تساوی بدون گل به پایان رساند.

در نیمه دوم این دیدار حساس مرحله نیمه نهایی ششمین دوره مسابقات لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور دو تیم با امید فراوان برای رسیدن به گل برتری و کسب پیروزی به میدان رفتند که در نهایت تیم صبای قم دو گل به تیم شرکت ملی و حفاری ایران یکی از تیم‌های مدعی مسابقات امسال زد و در پایان 40 دقیقه رقابت نزدیک و نفس‌گیر مقابل حریف خود به برتری دست یافت و راهی دیدار نهایی شد.

با اتفاقات رخ داده در مرحله نیمه نهایی ششمین دوره مسابقات لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور، تیم‌ فوتسال امید صبای قم برای کسب مقام قهرمانی در دیدار نهایی برابر برنده دیدار تیم‌های راه ساری و شهرداری رشت به میدان می‌رود.

مسابقه پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور در حالی امروز برگزار می‌شود و صبای قم با برنده راه ساری و شهرداری رشت به مصاف یکدیگر می‌روند که این بازی امشب برگزار می‌شود و پیش از این بازی دیدار رده بندی برای تعیین تیم سوم به انجام می‌رسد.

امسال تیم فوتسال صبای قم به عنوان صدرنشین و تیم شهرداری رشت به عنوان تیم دوم از گروه اول مقدماتی راهی مرحله نیمه نهایی و پایانی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور شدند و از دیگر گروه نیز تیم‌های حفاری اهواز و راه ساری به این مرحله از رقابت‌ها راه یافتند.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول