اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فوتسال بازی‌های سالنی آسیا

درخشش فوتسالیست‌های قمی موجب قهرمانی ایران شد

مدیر تیم فوتسال صبای قم گفت: تیم ملی فوتسال کشورمان با درخشش فوتسالیست‌های قمی موفق به کسب عنوان قهرمانی آسیا شد.

درخشش فوتسالیست‌های قمی موجب قهرمانی ایران شد

ناصر شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: این مایه غرور و افتخار مردم قم، جامعه ورزش، مسئولان استان قم و همچنین مجموعه پرتلاش و زحمت کش مدیریت باشگاه صبای قم است که دو نماینده تیم فوتسال این باشگاه اعضای تاثیرگذار در قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های فوتسال بازی‌های سالنی آسیا هستند.

وی ادامه داد: علی‌اصغر حسن‌زاده با سال‌ها تجربه بازی در تیم ملی فوتسال و حضور در رقابت‌های متعدد آسیایی، بین‌المللی و جام جهانی فوتسال و همچنین علیرضا وفایی به عنوان یکی از جوانان آینده دار فوتسال ایران در فینال رقابت‌های آسیایی فراتر از انتظار بودند.

مدیر تیم فوتسال صبای قم بیان کرد: مطمئنم با این قهرمانی علاوه بر اینکه بار دیگر قدرت خود را به رخ فوتسال آسیا کشیدیم و نشان دادیم که بالاتر از رقبایی مانند ژاپن و تایلند هستیم، به جوانان مستعد فوتسال قم نیز اعتماد به نفس زیادی بخشید.

وی خاطرنشان کرد: قم معدن بازیکنان مستعد فوتسال است و علی اصغر حسن‌زاده و علیرضا وفایی نماینده این جوانان توانمند هستند، این دو بازیکن در فوتسال قم جایگاه و اعتبار بسیار خوبی دارند و این حضور موفق آنها الگوی سایر جوانان فوتسال قم برای کسب موفقیت در آینده است.

شریفی یادآور شد: تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های فوتسال بازی‌های سالنی آسیا موفق به شکست تمام حریفان خود شد و خوشبختانه بازیکنان اعزامی از تیم فوتسال صبای قم توانستند در تمام این بازی‌ها نقش تاثیرگذاری در قهرمانی تیم ملی ایفا کنند.

وی در ادامه با اشاره به دیدار پایانی مسابقات فوتسال چهارمین دوره بازی‌های سالنی آسیا در کشور کره جنوبی اضافه کرد: در این رقابت‌ها تیم‌ها با نفرات خوب خود آمده بودند و تیم ملی کشورمان نیز که انگیزه زیادی داشت تا ناکامی مسابقات سال گذشته جام ملت‌های آسیا را جبران کند، با قدرت به مصاف حریفان رفت و با نتایج بسیار خوبی رقبا را از پیش رو برداشت.

مدیر تیم فوتسال صبای قم یاد آور شد: در دیدار پایانی این دوره از مسابقات که تیم ملی فوتسال کشورمان موفق شد تیم ملی فوتسال ژاپن را با نتیجه جالب توجه پنج بر دو شکست بدهد، علی اصغر حسن‌زاده یک بار و علیرضا وفایی دو بار گلزنی کردند تا تیم ملی قهرمانی آسیا را از ژاپن پس بگیرد.

تیم ملی فوتسال کشورمان در راه کسب عنوان قهرمانی و مدال طلای مسابقات فوتسال چهارمین دوره بازی‌های سالنی آسیا توانست تیم‌های ملی امارات، عراق، چین، تایلند و ژاپن را شکست داده و قهرمانی دوره قبل خود را تکرار کند.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول