اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازی‌های سالنی آسیا

ایران با درخشش فوتسالیست‌های قمی به قهرمانی نزدیک شد‌

تیم ملی فوتسال کشورمان با درخشش دو بازیکن قمی خود در یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال بازی‌های سالنی آسیا با نتیجه‌ای پرگل از سد چین گذشت و به قهرمانی نزدیک تر شد.

ایران با درخشش فوتسالیست‌های قمی به قهرمانی نزدیک شد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات فوتسال بازی‌های سالنی آسیا در کشور کره جنوبی هم اکنون به مرحله نیمه نهایی رسیده است و تیم ملی فوتسال کشورمان که بخت اول قهرمانی این رقابت‌ها به شمار می‌رود، امشب در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها به میدان می‌رود.

ملی پوشان فوتسال کشورمان در مرحله گروهی چهارمین دوره مسابقات فوتسال بازی‌های سالنی آسیا در اینچئون کره جنوبی با تیم‌های ملی فوتسال عراق و امارات همگروه بودند که در نهایت توانستند حریفان را با نتایج پرگل شکست داده و به یک چهارم نهایی صعود کنند.

تیم ملی فوتسال کشورمان که در ترکیب خود علی اصغر حسن زاده و علیرضا وفایی دو بازیکن قمی را در کنار سایر ملی پوشان دارد، در گام نخست در رقابت‌های فوتسال بازی‌های سالنی آسیا موفق شد تیم ملی فوتسال امارات را با نتیجه جالب توجه 13 بر صفر شکست دهد.

ملی پوشان فوتسال ایران که انگیزه زیادی از این پیروزی کسب کرده بودند در دومین دیدار نیز مقابل تیم ملی فوتسال عراق جشنواره ای از گل برپا کردند و توانستند تیم ملی فوتسال این کشور را با نتیجه جالب توجه 12 بر 3 از پیش رو بردارند.

این دو پیروزی در گروه دوم مرحله مقدماتی رقابت‌های فوتسال بازی‌های سالنی آسیا، تیم ملی فوتسال کشورمان را در صدر جدول رده بندی قرار داد و بدین ترتیب ایران با شش امتیاز و تفاضل گل به اضافه 22 به عنوان بهترین خط حمله رقابت‌ها راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

حریف تیم ملی فوتسال ایران در این مرحله از رقابت‌ها، تیم ملی فوتسال چین بود که در دو هفته قبل از آغاز بازی‌های سالنی آسیا یک بار در تورنمنت بین المللی کشور خود و یک بار هم در در دیداری دوستانه برابر تیم ملی ایران در هر دو بازی شکست خورده بود.

فوتسالیست‌های ملی پوشان کشورمان در دیدار مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال بازی‌های سالنی آسیا برابر تیم ملی چین دروازه خود را بسته نگه داشتند اما توانستند هشت بار متوالی دروازه تیم ملی فوتسال چین را گشوده و به پیروزی برسند.

در این دیدار علی اصغر حسن زاده بازیکن قمی تیم ملی کشورمان به تنهایی سه گل زد و در حالی که علیرضا وفایی دیگر فوتسالیست قمی در این دیدار سازنده گل بود.

تیم ملی فوتسال کشورمان در مرحله نیمه نهایی با تیم ملی فوتسال تایلند که موفق شده است تیم ملی فوتسال لبنان را از پیش رو بردارد، مسابقه می‌دهد تا تیم پیروز این دیدار جواز صعود به مسابقه پایانی رقابت‌های فوتسال بازی‌های سالنی آسیا را کسب کند.

انتهای پیام/78002/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول