اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شیراز:

موفقیت‌های شهرداری شیراز محصول ثبات است

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اظهارات یکی از مقامات استان فارس گفت: موفقیت‌هایی که در شهرداری شیراز به دست آمد محصول ثبات است.

موفقیت‌های شهرداری شیراز محصول ثبات است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مهدی‌خانی بعد از ظهر امروز در دویست و نود و هشتمین جلسه شورای اسلامی این شهر اظهار داشت: پاک‌فطرت در وزارت کشور به عنوان مدیری که در شهرهای مختلف انجام وظیفه کرده شناخته شده است.

وی افزود: شهردار فعلی شیراز بی‌شک یک سر و گردن از بعضی شهرداران مناطق تهران بالاتر است هر چند که در پایتخت افراد بهتر دیده می‌شوند.

خانی ادامه داد: بنده با وجود رفاقتی که با شهردار داشته‌ام به وی رای ندادم اما از فعالیت‌هایش به عنوان عضو شورا حمایت کردم.

وی اضافه کرد: در جامعه ما شش ماه برای آشنایی مدیر، شش ماه دوم برای تهیه برنامه و شش ماه سوم آغاز فعالیت است و تا هشت ماه زمان می‌برد که کاری شروع شود.

خانی خاطرنشان کرد: تا قبل از شوراها هر 9 ماه یک‌بار شهرداران شیراز تغییر پیدا می‌کردند یعنی تا شهرداری با کار آشنا می‌شد باید کار را به دیگری تحویل می‌داد.

وی بیان کرد: موفقیت‌هایی که در شهرداری شیراز به دست آمد محصول ثبات است و مشخص نیست چرا برخی افراد حقیقی و حقوقی در شرایط فعلی به دنبال این هستند که چنین القا کنند نخستین وظیفه شورای چهارم انتخاب شهردار غیربومی و مورد تایید وزارت کشور است.

خانی ابراز داشت: شهردار در درجه نخست باید بومی بوده و شهر را به عنوان یک متخصص دلسوز بشناسد، در جبهه‌ها تجربه کسب کرده و دارای تحصیلات مرتبط باشد چنانکه شهردار فعلی شیراز این موارد را دارد و در حال ارائه رساله دکترای خود است.

وی در ادامه گفت: آنچه از اتفاقات مثبت و خوشایند در شیراز می‌بینیم محصول خون دل‌های پاک فطرت است که بسیاری از آن موارد از گذشته بر زمین مانده بود.

خانی تصریح کرد: مجمع نمایندگان فارس باید در فرصت فعلی محصول آمد و رفت سه استاندار و دو سرپرست استانداری را بررسی کرده به مردم گزارش دهد.

وی با تاکید بر لزوم به رسمیت شناخته شدن استقلال رای شورا، اظهار داشت: اعضای شورا باید بدون خودسانسوری، پنهانکاری و در کمال امنیت سخن بگویند و چنین نباشد که بعد از هر اظهار نظر به دادگاه کشانده شوند.

به گزارش فارس، این عضو شورا همواره با شهردار فعلی شیراز در تقابل بود و همان‌گونه که امروز اذعان داشت، پیش از اینکه نتواند بنا به قانون در شورای چهارم نامزد شود، از مخالفان جدی مهندس پاک فطرت قلمداد می‌شد.

انتهای پیام/2448/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول