اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فوتسال جام رسانه‌ها در قم

ابتکار در گام نخست غافلگیر شد / شکست سنگین و به خطر افتادن موقعیت صعود

تیم فوتسال ابتکار یکی از مدعیان در فوتسال جام رسانه‌های قم، گام نخست را لرزان برداشت و در دیداری حساس برابر تیم فوتسال خبرگزاری رسا تن به شکست داد.

ابتکار در گام نخست غافلگیر شد / شکست سنگین و به خطر افتادن موقعیت صعود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که تصور می‌شد دیدار تیم‌های فوتسال خبرگزاری فارس و خبرگزاری ایلنا حساس‌ترین دیدار روز سوم مسابقات فوتسال جام رسانه‌ها در قم باشد، اما مسابقه تیم‌های روزنامه ابتکار و خبرگزاری رسا به مراتب با شرایط حساس ‌تری برگزار شد.

روزنامه ابتکار و خبرگزاری رسا تیم‌های حاضر در گروه اول مقدماتی نخستین دوره مسابقات فوتسال جام رسانه‌ها در استان قم محسوب می‌شوند که در این دیدار بازی جذابی را به نمایش گذاشتند اما کمتر کسی تصور شکست سنگین تیم ابتکار را داشت.

تیم فوتسال روزنامه ابتکار نخستین بازی خود را در مرحله گروهی انجام می‌داد اما فوتسالیست‌های تیم خبرگزاری رسا در دومین و آخرین مسابقه خود از مرحله گروهی گام به میدان مسابقه می‌گذاشتند، به همین دلیل بازی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بود.

تیم خبرگزاری رسا در دیدار قبلی خود توانسته بود تیم خبرگزاری ایرنا را با شکست مواجه کند و با پیروزی در مسابقه با تیم روزنامه ابتکار بار خود را بست و با کسب شش امتیاز به عنوان تیم صدرنشین گروه اول مقدماتی راهی مرحله نیمه نهایی شد.

اما فوتسالیست‌های تیم روزنامه ابتکار با شکستی که در نخستین مسابقه خود از مرحله گروهی مسابقات نخستین دوره فوتسال جام رسانه‌ها در قم پذیرفتند، حالا باید به فکر جبران مافات در دیدار بعدی خود با تیم خبرگزاری ایرنا باشند تا یکی از این دو تیم بتواند جواز صعود به نیمه نهایی فوتسال جام رسانه را کسب کند.

اخراج خادم و کشیدن سرنوشت صعود ابتکار به روز پایانی

دوشنبه شب ابتدا تیم‌های فوتسال خبرگزاری رسا و روزنامه ابتکار قم از گروه اول مقدماتی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار پر گل، جذاب و تماشایی با حضور چهره‌هایی همچون امیر حسامی‌نژاد و محمدجعفر عابدی در ترکیب تیم ابتکار، با نتیجه جالب توجه هشت بر یک به سود تیم خبرگزاری رسا به پایان رسید.

البته تیم خبرگزاری ابتکار در این دیدار با مشکلات زیادی مواجه بود و عوامل مختلفی دست به دست هم داد تا این تیم با شکستی سنگین میدان را ترک کند. نخستین مشکل تیم ابتکار دیر رسیدن بازیکنان کلیدی این تیم به بازی بود و چهره‌هایی همچون حسامی‌نژاد و عابدی نتوانستند از ابتدا در ترکیب تیم خود قرار بگیرند، ضمن اینکه رسول خادم کاپیتان این تیم نیز در همان دقایق آغازین بازی با دریافت کارت قرمز مجبور به نشستن در جایگاه تماشاگران شد.

در گروه اول مقدماتی تیم خبرگزاری رسا با شش امتیاز صدرنشین است و البته به نیمه نهایی رفته است و تیم دوم صعود کننده از بین روزنامه ابتکار و خبرگزاری ایرنا مشخص می‌شود در حالی که در گروه دوم تیم‌های فوتسال خبرگزاری فارس با شش امتیاز و خبرگزاری افق حوزه با سه امتیاز به نیمه نهایی راه یافته‌اند.

انتهای پیام/78002/و40/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول