اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی زاهدان خبر داد

بهره‌برداری از 4 جایگاه سوخت در شهرستان خاش

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی زاهدان گفت: با حضور استاندار و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی، به طور همزمان چهار باب جایگاه در شهرستان خاش به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 4 جایگاه سوخت در شهرستان خاش

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شرکت نفت زاهدان، دادخدا اعتصامی در مراسم بهره‌برداری از جایگاه پیامبر اعظم (ص) خاش اظهار داشت: احداث جایگاه اختصاصی پیامبر اعظم (ص) از جمله خدمات دولت خدمتگزار در صنعت نفت است.

وی افزود: این جایگاه با هدف تسریع در عرضه فرآورده‌های نفتی و ارائه خدمت و رفاه مردم خاش و با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال در زمینی به وسعت 3 هزار متر مربع با مشارکت بخش خصوصی احداث شده است.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی زاهدان همچنین از بهره‌برداری آزمایشی و همزمان سه جایگاه دیگر به نام کلچات، پایانه‌بار و گوهرگوه در شهرستان خاش خبر داد و گفت: با افتتاح این جایگاه‌ها تعداد جایگاه‌های شهرستان خاش از شش باب به 10 باب افزایش می‌یابد.

اعتصامی آغاز ساخت جایگاه پیامبر اعظم (ص) را اوایل سال 91 عنوان کرد و بیان داشت: مراحل احداث این پروژه از اوایل سال 91 آغاز شده و در مدت بسیار کوتاه یعنی پس از یک‌سال امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: این جایگاه دارای چهار سکو، 9 تلمبه و 18 نازل است، تعداد مخازن ذخیره‌سازی چهار مخزن بوده و قابلیت ذخیره دو فرآورده بنزین و نفت‌گاز به ظرفیت 180 هزار لیتر را دارا است.

این مسئول اذعان داشت: با بهره‌برداری از این جایگاه علاوه بر تامین سوخت موردنیاز شهروندان خاش، برای 14 نفر نیز به طور مستقیم ایجاد اشتغال شده است.

اعتصامی کارواش، تعویض روغن، فروشگاه، نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی را از جمله خدمات جانبی آن جایگاه برشمرد.

منطقه زاهدان یکی از مناطق 37گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با دارا بودن چهار ناحیه زاهدان، زابل، خاش و سراوان کار سوخت‌رسانی به مردم استان سیستان و بلوچستان را در شمال، مرکز و بخش‌هایی از جنوب استان به عهده دارد.

انتهای پیام/75002/ق/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول