اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره باشگاه نفت آبادان:

تمرینات تیم نفت آبادان از چهارشنبه آغاز می‌شود

عضو هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: تمرینات این تیم برای حضور پر قدرت در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور از روز چهارشنبه هفته جاری آغاز خواهد شد.

تمرینات تیم نفت آبادان از چهارشنبه آغاز می‌شود

غلامعلی ناصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان، از حضور ابراهیم قاسمپور در تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خبر داد و اظهار کرد: وی لیست مورد نظر خود را به باشگاه صنعت نفت تحویل داده و در حال پیگیری لیست مورد نظر سرمربی تیم هستیم.

وی ادامه داد: تمرینات تیم صنعت نفت از روز چهارشنبه آغاز خواهد شد و در ادامه بازیکنان مورد نظر سرمربی تیم به این مجموعه اضافه خواهند شد، همچنین بازیکنان بومی نیز برای دادن تست در تمرینات حضور می‌یابند.

عضو هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان تصریح کرد: تاکنون بازیکنان زیادی با این باشگاه تسویه حساب کرده‌اند و سرمربی تیم کار سختی برای ساختن یک تیم دارد.

ناصری افزود: عرب، کعبی، کوهنورد، برزای، دهقانی، مشکل‌پور، دغاغله، خالقی‌فر، صبری از جمله بازیکنانی هستند که از این تیم نقل مکان کرده‌اند.

وی در پایان عنوان کرد: تاکنون مهدی رحیم زهیوی از نفت تهران به مجموعه صنعت نفت آبادان پیوسته است و امیدواریم در روزهای آینده بازیکنان دیگری نیز به این مجموعه اضافه شوند.

انتهای پیام/72013/ذ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول