اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران عنوان کرد

تبدیل وضعیت 1400 نیروی پیمانکاری شرکت نفت گچساران به نیروی قرارداد مستقیم

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: از آغاز طرح تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکاری، افزون بر یک‌هزار و 400 نیروی این شرکت به نیروی قرارداد مستقیم تبدیل وضعیت شده‌اند.

تبدیل وضعیت 1400 نیروی پیمانکاری شرکت نفت گچساران به نیروی قرارداد مستقیم

  محمد باورساد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران دومین شرکت بزرگ بهره‌بردار نفتی در جنوب کشور است.

وی افزود: این شرکت به دلیل قرار گرفتن در حوزه چهار استان مهم کشور و گستردگی تأسیسات و مخازن نفتی از اهمیت بسیاری در میان شرکت‌های تابعه مناطق نفت‌خیز جنوب برخوردار است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران معتقد است گنج آشکار در هر سازمانی نیروی انسانی آن سازمان بوده و مهم‌ترین وظیفه معاونت نیروی انسانی، سازماندهی کارکنان بر اساس شایسته‌سالاری و ایجاد روحیه کار و تلاش در محیط کار است.

باورساد تمرکز فکری کارکنان برای انجام کارهای فنی را نیازمند ایجاد زیرساخت لازم برای رفاه حال کارکنان صنعت نفت دانست.

وی با اشاره به طی مسافت طولانی توسط کارکنان و نیروهای شرکت نفت گچساران برای حضور در محل کار خود و با تأکید بر لزوم توجه هر چه بیشتر به امور رفاهی کارکنان و نیروهای صنعت نفت گچساران ابراز داشت: فاصله داشتن از مرکزیت مناطق نفت‌خیز جنوب نباید موجب کاهش توجهات به منابع انسانی شرکت نفت و گاز گچساران شود.

باورساد خاطرنشان کرد: قرار گرفتن شرکت‌های تابعه مناطق نفت‌خیز جنوب در نقاط کمتر توسعه یافته و محروم عامل مهمی در دفع نیروی انسانی از کار کردن در این مناطق عملیاتی بوده و می‌توان با افزایش جذابیت‌های لازم در راستای ایجاد انگیزه برای حضور نیروی انسانی در این مناطق این معضل را برطرف کرد.

وی با بیان این‌که اندیشیدن تمهیدات و بکارگیری راهکارهای مناسب برای رفاه بیشتر کارکنان و خانواده‌های صنعت نفت ضروری است، افزود: یکی از این عوامل انگیزشی افزایش پرداخت مزایای سختی کار در این مناطق به منظور جلوگیری از مهاجرت کارکنان به مناطق خوش آب و هوا است.

باورساد عدم تفاوت میان دستمزد کارکنان قرارداد موقت تازه کار در مقایسه با نیروهای دارای سابقه بالا در صنعت نفت را نوعی ضعف دانست و بازنگری در این زمینه را امری لازم و ضروری عنوان کرد.

انتهای پیام/82014/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول