اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط سازمان صنعت و تجارت کرمان صورت گرفت

فراخوان انتخاب صادرکنندگان نمونه کرمان

در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش قابل تقدیر فعالان عرصه صادرات کالاها و خدمات غیرنفتی، شناسایی الگوهای موفق در عرصه صادرات کشور و معرفی آنان به عنوان صادرکننده نمونه در سال 92 انجام می‌شود.

فراخوان انتخاب صادرکنندگان نمونه کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان به موجب آیین‌نامه تشویق صادرکنندگان نمونه، سازمان توسعه تجارت ایران طبق سنوات گذشته در صدد شناسایی الگوهای موفق در عرصه صادرات کشور و معرفی آنان به عنوان صادرکنندگان نمونه در سال 1392 طی هفدهمین سالروز ملی صادرات است.

بر اساس این گزارش از تمام بنگاه‌های صادراتی و صادرکنندگان استان کرمان که مایل به شرکت در این رقابت ملی هستند درخواست می‌شود به منظور دریافت اطلاعات از ضوابط و معیارهای انتخاب صادرکنندگان نمونه سال 92 به سایت اختصاصی سازمان توسعه تجارت ایران به آدرس www.tpo.ir بخش فارسی قسمت صادرکنندگان نمونه مراجعه کنند.

همچنین ثبت‌نام الکترونیکی از طریق مراجعه به آدرس http://nemoonesh.tpo.ir و دریافت کد رهگیری حداکثر تا روز چهارشنبه پنجم تیر ماه 92 انجام می‌شود.

متقاضیان با تکمیل فرم شاخص‌های عمومی و اختصاصی متناسب با گروه انتخابی به همراه مهر و امضا مدیرعامل و تحویل مدارک و مستندات حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه هشتم تیر ماه سال جاری به دبیرخانه کارگروه انتخاب ضوابط و معیارهای انتخاب صادرکنندگان نمونه سال 92 واقع در سازمان توسعه تجارت ایران دفتر امور بنگاه‌ها مراجعه کنند.

مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه کشور همه ساله در 10 تیرماه به صورت ملی در تهران و در استان‌ها با فاصله 10 روزه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2446/ر/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول