اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از دوم مرداد ماه سال جاری

طرح تذکر لسانی در شهربابک اجرا می‌شود

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان گفت: طرح تذکر لسانی همزمان با دوم مرداد ماه سالروز تولد امام حسن مجتبی (ع) در شهربابک آغاز می‌شود.

طرح تذکر لسانی در شهربابک اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، محمد سلطان‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهربابک فریضه امر به معروف و نهی از منکر را ضامن انجام دیگر فرائض دینی دانست و اظهار داشت: تذکر لسانی مشارکتی دل‌سوزانه و آگاهانه است که رشد سازندگی جامعه را در بردارد.

وی شهرستان شهربابک را به لحاظ دارا بودن روحیه معنوی و مذهبی جزو شهرستان‌های منتخب استان کرمان برای اجرای طرح تذکر لسانی عنوان کرد.

سالطان‌زاده گفت: آمران به معروف و ناهیان از منکر هر کدام باید به منزله یک رساله عملی باشند و در برخورد با افراد بسیار با ادب و ظریف عمل کنند. 

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان ابراز داشت: طرح تذکر لسانی همزمان با فرا رسیدن دوم مرداد ماه سالروز تولد امام حسن مجتبی (ع) در شهربابک آغاز می‌شود.

رئیس ستاد احیای امر به معروف شهربابک در این جلسه راه‌اندازی گیرنده دیجیتال را از مهمترین رویدادهای فرهنگی شهرستان عنوان کرد.

حجت‌الاسلام حسن منتظری افزود: قطعا تذکرات و پیگیری‌های ستاد احیای امر به معروف و شورای فرهنگ عمومی در راه‌اندازی این سیستم تاثیرگذار بوده است، اما مردم نیز باید طی یک حرکت انقلابی نسبت به جمع‌آوری تجهیزات ماهواره اقدام کنند.

انتهای پیام/80023/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول