اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده شهربابک در مجلس خبر داد

احداث کارخانه قطعه‌سازی صنعتی در شهربابک

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه قطعه‌سازی به منظور پوشش و تأمین قطعات مصرفی و صنعتی شرکت‌های مختلف در سرچشمه، میدوک و شهرهای اطراف در این شهرستان احداث می‌شود.

احداث کارخانه قطعه‌سازی صنعتی در شهربابک

حسین فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهربابک با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در زمینه توسعه صنعت شهرستان اظهار داشت: علاوه بر فعالیت‌های بزرگ در توسعه صنایع جانبی مس و همچنین کارهای بزرگ صنعتی توسط شرکت بابک مس ایرانیان، با فعال کردن معادن چاه مسی، چاه فیروزه و معدن ایجو که باطله‌برداری آنها رو به اتمام است، تحول بزرگی در این زمینه در شهرستان صورت می‌گیرد.

وی افزود: با هماهنگی مجمع نمایندگان استان مقرر شده است، شرکت ملی صنایع مس عهده‌دار کارهای معدن فیروزه و شرکت‌های کیان مس جوزم و مجتمع مس فلز رنگین برای چاه مسی و ایجو فعالیت خود را آغاز کنند.

فتاحی خاطر نشان کرد: همچنین در بخش صنعت راه‌اندازی کارخانه کاشی را در پیش رو داریم که به زودی با 60 کارگر قبلی کار را آغاز و 70 نفر دیگر از طریق اداره کار جذب می‌شوند و با راه‌اندازی چهار خط تولید در مجموعه کارخانه کاشی برای 300 نفر ایجاد شغل می‌شود.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: فعال کردن شهرک صنعتی شماره یک که تاکنون از 40 طرح مصوب شده، شش طرح بیشتر اجرا نشده بود که در دستور کار داریم که یا باید متقاضیان طرح خود را اجرا و کارآفرینی کرده و یا زمین‌های گرفته شده را برای دیگر متقاضیان واگذار کنند.

وی از احداث کارخانه قطعه‌سازی به منظور پوشش نیاز شرکت‌های مختلف در سرچشمه، میدوک و شهرهای اطراف خبر داد و افزود: با احداث این کارخانه می‌توان با تامین قطعات مصرفی و صنعتی علاوه بر اشتغال در بخش صنعت تحول دیگری ایجاد کرد.

انتهای پیام/80023/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول